Gå til innhold

Dere som har erfaring med lys vogn!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lyse vogner blir ikke så varme i sola og flekker syns like godt på en mørk vogn....de fleste vogner har jo stoff det er lett å vaske av med en klut. vi har en lys olivenfarget vogn som deler bagasjerom med en hund og vogna er ikke blitt skitten/flekkere. matsøl er nok det det søles mest med og skittne rumper, men du kan jo ha et teppe du lager selehull i eller lignende til å beskytte litt.

hvis du syns beige er den fineste så kjøp den, mye triveligere til en baby syns nå jeg : )

Jeg hadde en lys grå en gang. Jeg synes den ble ekkel med en gang. Fikk den ikke helt ren heller, da det ikke gikk an å løsne hele trekket. Det største problemet var at stoffet kom borti hjulene når vi fióldet sammen vogna, dermed MÅTTE den jo bli møkkete... om vi tok av hjulene kom det smunrning på istedenfor, fra akslingen som hjulene sitter på. Så her i huset går vi for de litt mørkere...

Den jeg har nå er rød, og synes faktisk den ble mye fortere flekkete enn hva jeg hadde trodd den ville bli... men det er mulig det er vi som ikke behandler den forsiktig nok. Vogna brukes av en 3-åring

Hei.

Jeg har selv en sand farget vogn og en aqua farget. Ønsket ikke en mørk dyster vogn til datteren min. Jeg har ennå ikke fått flekker som jeg ikke får fjernet, tar litt vann og nylonvask på en microfiberklut og tørker over vognen innimellom. Lykke til med farge valget ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...