Gå til innhold

Noen som kan anbefale en barnehage eller evt annet barnepass i Fyllingsdalen?

Anbefalte innlegg

Hei! vi står på venteliste på noen barnehager i Fyllingsdalen, men litt usikker på om vi har gjort rett valg..har stått på venteliste ganske lenge nå og må snart få jenta vår en eller annen plass med andre barn..

noen som har noen ord å si om noen barnehager i Fyllingsdalen? eller kanskje flinke dagmødre eller barneparker..? greit å forhøre seg litt rundt..er litt småstressa for å overlate barnet mitt til noen andre.

Fortsetter under...

vi valgte noen barnehager som er litt små, minken og spiren barnehage. og så har vi søkt på sælen oppveksttun og bjørgedalen da vi syns det virket som et greit opplegg der. men vi står visst ganske langt bak i køen..

Jeg har erfaring med to barnehager i Fyllingsdalen, begge som arbeidsplaser - Straumsgrend og Trollsteinen. Jeg synes begge disse barnehagene er gode, de har har mange dyktige ansatte. Straumsgrend er det en stund siden jeg jobbet i, de hadde to avdelinger, men har nå tre. Trollsteinen er der jeg har sist erfaring med- den har tre avdelinger, og jeg vil si at alt er veldig godt på stell der.

For ungene sin del vil jeg si at de trives godt i begge barnehagene. Jeg ville nok aller helst valgt Straumsgrend, selv om de ligger litt avsides til - de har et meget stabilt personale, mange har vært der i mange år. Dersom du melder deg inn i det lokale husmorlaget eller ett eller annet sånn, kommer du lenger frem i køen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...