Gå til innhold

Oppdatering fra meg: Første dag i min 18 uke. :-)

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 17+0, og altså i min 18 uke. Jeg kjente liv for første gang forrige søndag, og nå kjenner jeg det hver dag. Det er deilig. Begynner virkelig å gå opp for meg nå. Magen vokser, og formen er bedre. Jeg sover bedre, og har mer energi. 2.trimester er deilig sånns sett.

Har bestilt bag til OTH-vogna vår + en sort Teutonia Mistral sportsvogn fra tyskland. Var forventet levering i uke 46.

Neste uke er det UL. Skal 1.november og ta en titt. Mannen skal ta med videokamera, så kanskje det blir en filmsnutt å sende familien.

Håper formen er bra hos dere andre også, og at det blir et treff eller flere på oss.

Fortsetter under...

Heihei.

Vi har visst kommet like langt:) Men Jeg vet jammen ikke om jeg har kjent liv eller ikke enda... Er et eller annet, men vet ikke om det bare er tarmen min eller noe;) Spent på når det ikke er tvil i det hele tatt hva det er.

Skal på ul neste onsdag. Gleder oss sånn:) Kanskje jeg begynner å titte litt på div barneklær m.m å da:)

Hyggelig lesning:-)

Har bare begynt på min 14 uke jeg nå, gleder meg til jeg kommer like langt som deg og skal på ultralyd! Blir spennende. Håper også å få vite kjønnet, slik at jeg kan begynne å tenke på hva jeg skal skaffe til babyen:-)

Lykke til på UL.

Er 16+6 i dag og skal på UL neste onsdag, håper jo på se hva det blir da. Kjenner noe i magen, men om det er tarmen eller bebisen er ikke godt å vite. Skulle vel egentlig kjent den med tanke på at dette er mitt 4 svangerskap, men ingen svangerskap er like og jeg kjenner vel den snart. Lykke til videre aprilmammaer

Hei!

jeg har kommet akkurat like langt som deg, har termin den 4.april!

På mandag var jeg på håndballtrening, ikke for å bli med sånn helt seriøst, men for å holde meg i form...Det er gøyest med ball;)

Og på kvelden da jeg ka meg, da var det liv i den lille da. Samboern kjente det godt, og den lille sparket mange ganger, helt vill!

Dette er nr to for meg, men jeg har kjent de små "sparkene" allerede for noen uker siden... Men denne gangen var det ikke tvil. Kjenner spark hver dag nå, og har begynt å skjønne at jeg virkelig er gravid:) hehe!

Lykke til videre fremover, alle mann! Gleder meg stort til ul!

Annonse

Hyggelig å høre fra dere.

Det varierer jo litt når man kjenner lit. Med nr.1 var det ikke før uke 21. Med nr 2 var det i uke 15, mens nå i uke 16. Mannen kjente det også på utsiden i går, og det var kjempe flott.

Nå er det bare 6 dager igjen til UL, og jeg gleder meg kjempe masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...