Gå til innhold

April: Puh! Lang helg..

Anbefalte innlegg

Gubben har vært på guttetur i helga -eller siden torsdag kveld faktisk. Jammen var det godt når han kom hjem i går ettermiddag! Er helt pest fremdeles jeg. Håper han tar de med seg ut en tur i ettermiddag så jeg får en time for meg selv snart... Svigers er på ferie så jeg kan ikke sende ungene dit heller et sekund eller to.. Neste uke skal han på reis med jobben igjen i 3 dager.. *sukk* Er ikke vant til å være aleine med de 24 timer i døgnet, så da blir det mer stress enn vanlig.. Vet jo at mange har mannfolk til sjøss og er alene masse,/er alenemødre men da blir man jo vant til det også... Ok...det kunne missforståes...men misforstå meg rett iallefall... :)

Kveldene har jeg brukt til å sy -som vanlig. Snuppa har fått prinssekjole og to skjørt, mens knerten har fått to smekker og to smokkesnorer.. Får ikke strikka noe, for har strikka på meg senebetennelse :( Men neste uke kan jeg kanskje begynne så smått igjen... har en del ting som skal være ferdig før 1 desember... så bør bare bli bra igjen snart!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10704393-april-puh-lang-helg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...