Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Noen av dere damer som vet når julen kommer til IKEA? :-) Bor 20 mil unna nærmeste IKEA-butikk, så er greit å planlegge litt!
tertilus Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Dette lurer jeg også på. Skal feire jul i leiligheten vår for første gang og trenger en del pynt. Kanskje vil skal ringe å spørre?
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 Er den? :-) JIPPI! Hehe... Har det kommet masse julevarer eller bare litt da?
cecan24 Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 snakket med en kundebehandler på ikea chatten og han sa det kommer nye vare hver uke nå frem mot jul. Noe har de allerede i salg fra i dag sa han :-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2007 Yeey, da kan jeg planlegge IKEA-tur! :-) Tusen takk for hjelpa, jenter!
Miania - februarbaby! Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Julen hadde ikke kommet til IKEA på Furuset. Jeg var der på lørdag, og det var ingen "juleting" fremme enda. Men det så ut som om de hadde tenkt til å sette det frem snart. Det var en ansatt som gikk rundt med noen esker som det så ut som om det hang noe julepynt ut av... ) Kanskje det kommer i løpet av denne uken? )
håper på fulltreff Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 Julen var begynt så vidt i Åsane på lørdag, men det har ikke tatt helt av enda tror jeg. God handletur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå