Gå til innhold

Nå har vi vært på omvisning på føden =))


Gjest

Anbefalte innlegg

Var på konsultasjon hos jordmor på abc, og fikk se både føderom, og rommene man bor på etterpå. Det var en utrolig positiv opplevelse - synes atmosfæren der var fin og rolig og "hjemmekoselig", og jordmor var veldig søt og hyggelig. Kjenner jeg bare gleder meg enda mer - ting ble lissom litt mer virkelig når vi fikk se hvor det hele skal foregå. Sambo gikk bare og lo av kjæresten sin. Han sa jeg var som hypnotisert da vi gikk rundt der oppe; jeg gikk bare og smilte og tittet som et nysgjerrig barn :D

Vi så en nybakt pappa også, som kom med den bittelille nydelige babyen sin! Det var stas altså! Sååå søt, og såååå liten.

Oioioi....nei, nå gleder jeg meg fælt!

**SUKK**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal på omvisning ikveld. Gleder oss veldig her og. Og pappaen er litt beroliget, for da vet han hvor vi skal når ting begynner og skje. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På abc får nok alle det tror jeg... i og med at det er der man går til kontroller. På vanlig fødeavdeling så lurer jeg på om man må melde seg på, og at det koster noen kroner, men jeg er ikke helt sikker dessverre... Hør med ditt sykehus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi meldte oss på fødselsforberedende kurs på helsestasjonene, og da er en av kveldene satt av til besøk på føden.

 

Har også hørt at det går ann og ta kontakt med føden der du skal, og be om omvisning. Det koster vanligvis ikke noe, så lenge de har kapasitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i Bergen, så er det visst ikke flere omvisninger før vi skal føde pga ombygging. Så jeg tenker å ringe opp eller gå oppom en tur etter jul og spør hvor jeg skal henvende meg når jeg skal føde, er visst en del ombygging og forandring der.

 

Men jeg tror man kan få omvisning på de fleste steder, bare ta kontakt i god tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :o)

 

Ikke sant det er koselig på abc!

I forhold til en vanlig fødeavdeling virker det ikke som man er på sykehuset i det hele tatt synes jeg. Så jeg tror virkelig vi er heldige som har plass der:o)

Jeg gleder meg også ekstremt for tiden- var dessuten på 3d ultralyd og fikk vite at vi får en jente!! Rosaaaaa.....!!!!! :o))

 

Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jenten - så stas!! Hvor var dere på 3d? Var det ikke stas å se den lille så "ordentlig"?

Det var veldig koselig på abc - stille og rolig og masse blide mennesker. Kjente jeg begynte å glede meg skikkelig da jeg var der :) Baaaare 81 dager igjen...*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det er veldig stas med ei jente. det var helt fantastisk å se henne inne der, hun så liksom helt ferdig ut- i tillegg kunne vi se at hun lignet på meg. Helt utrolig..

Vi var hos Kvinnedoktor v Tønsberg... Kjempebra sted.

 

81 dager ja... Puh, det er en stund. ¨

Er ikke like lett å knyte skoene selv lenger gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..nei, ting begynner så smått å bli litt tyngre. Jeg ruger på dette skrale bekkenet mitt jeg da, og det er stusselige greier.. Nå vet jeg ihvertfall hvordan det er å bli gammel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...