Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 som får vondt på livmorhalsen når de har samleie? Kjenner at det blir ordentlig ømt der når mannen min kommer borti den. Var ikke sånn før jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Helt normalt! Er du bekymra er det jo bare å droppe sexen.
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Hei HI! Jeg kan også ha litt ubehag under hyrdestundene, men da stopper vi opp og tar ting litt roligere. det hjelper meg ihvertfall.... Når det gjelder anonym over meg her så tror jeg hun er smelt på tjukka og ikke har partner for tiden som hun KAN ha sex med..... om hun hadde hatt partner tror jeg neppe hun hadde foreslått å kutta ut hyrdestundene.....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg synes det er IDIOTISK å gjør ting og så bekymre seg etter på!
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 men når du ikke kan hjelpe de som spørr så kan du heller holde meningene dine for deg selv?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå