Gå til innhold

Noen som skal ned denne uka?

Anbefalte innlegg

Håper på EL til helgen, har allerede bestilt fly og hotell.....

Forrige gang jeg satset på at EL skulle komme som "planlagt" endte jeg jo opp med å vandre rundt i København i to uker før testen ble positiv...men da ble jeg til gjengjeld gravid, så hva er oddsene denne gangen da? Hmmm, ikke godt å si.

Dette blir fjerde tur denne runden, begynner å bli utålmodig, samtidig som det også på et vis blir lettere. Tror jeg er gravid hver gang, og blir like overrasket når mensen kommer, men ikke like deppa som første gangen.

Så, er det flere der ute som skal ned?

Hadde vært deilig å ha noen å vente med!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10703820-noen-som-skal-ned-denne-uka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg håper også at det blir en Københavnstur denne uken. Det blir vanlig inseminasjone denne gangen. Jeg trenger en liten pause fra medisinene før jeg setter i gang med ny IVF. Skal scannes i morgen. Veldig spent på hvordan det ser ut :o)

Nå er jeg litt småoppgitt. Det ser ut til at jeg kanskje må nedover på lørdag. Det betyr at jeg må finne en alternativ måte å komme meg hjem på. Norwegian og Sterling flyr bare på morgenen.

fillern og. Jeg ringte og spurte om det gikk an å ta en sånn sprøyte som hindret eggløsning, men de mente at det likevel kunne bli for sent å komme på mandag. Fillern! jeg får kanskje sette meg på humpebussen hjem igjen da.

Har dere andre vært nedover?

Hei...har ikke vært nedover ennå,- skal scannes i morgen,- og regner med at det blir Nordica lørd. Har booket billetter på SAS,- ikke spesielt billige, men Norwegian/sterling har hatt fullbooket lenge på denne dagen. Jeg reiser dessuten fra nordvestlandet,- og har ikke all verdens muligheter.

Annonse

Så utrolig irriterende!

Men hvis mandag er for sent, kunne det holdt med søndag?

Sist jeg sjekket var det flere billetter ledig med både Norwegian og Sterling hjem søndag ettermiddag/kveld.

Den gangen jeg ble gravid er den eneste gangen jeg har tatt buss hjem, kanskje bringer det lykke for den lille å ristes litt godt ;o)

Jeg skal til Trolle imorgen tidlig og scanne, håper virkelig alt er som det skal, har jo allerede kjøpt billettene! Har satset høyt denne gangen, med akupunktur, homeopat, null nikotin, null koffein, null alkohol....så nå skal den sitte!!!

Lillejenta og jeg drar imorgen, kona følger etter på fredag...håper jeg!

Masse lykke til jenter, skal tenke på dere i helgen!

Ja, det med ristingen kan kanskje ha noe for seg. Jeg leste om et par for noen måneder som hadde fått beskjed av legene at sjansen for graviditet var omtrent lik 0. Men, en Berg- og Dalbane gjorde susen. Legene var overbevisst om at det måtte være den som hadde hjulpet parret til å lykkes :o)

Det blir visst helgen på oss alle da. Spennende :o)

De siste gangene jeg har reist nedover, har jeg bestilt fullprisbillett, den kan dere bytte tidspunkt på hele tiden. Kan være litt greit å bestille til den dagen dere tidligst tror det blir, og så ringe flyselskapet dag etter dag og utsette tidspunktet. Det kan jeg love dere blir litt mindre stress enn å fikse det på dagen dere har positiv EL .Bor dere i nærheten av Oslo går det kanskje an å ta båten nedover også?

Yiiiiipppppiiiii :o) Eggene var ikke klare. Da blir det nok ikke før på tirsdag eller onsdag. Yes, yes, yes, endelig noe som går min vei. Det er nemlig ikke myesom gjør det om dagen. Ikke får jeg solgt leieligheten min og jammen har ikke jobben min satt inn et stormangrep mot meg. Vi har fått en ny ledelse og de har av en eller annen grunn bestemt seg for å ta rotta på meg, noe de er veldig nære å klare. jeg er jo ikke akkurat den tøffeste i klassen om dagen. De er rett og slett så slemme at jeg er helt målløs. Ikke det at jeg ikke har feil, for det har jeg masse av, men jeg har ikke så alvorlige feil at de trenger å angripe meg på denne måten. Men, en har ikke mye å stille opp med når noen har stigmatisert en fullstendig og er null interessert i å høre din versjon. Ikke får jeg muligheten til å bevise at det er noen som setter ut løgner om meg heller. Prøver jeg å si noe, får jeg bare beskjed om at jeg prøver å bortforklare ting. Tull og tøys, jeg prøver bare å få et overblikk over situasjonen sånn at jeg kan gjøre mitt for å bedre situasjonen.

Huff, dette ble et helt annet innlegg enn jeg hadde tenkt å skrive. Kjenner bare at jeg blir så sint og utrolig lei meg.

Sorry jenter! Men, som sagt Yiiiipppppiiii, det ble ikke tur nedover nå i helgen :o)

Annonse

Hei! Så bra at eggene holder seg til planen,- og at du slipper tur i helgen! Når det gjelder jobb,-... driit i dem. Selv er jeg ordentlig driiiiiiiiiiit-lei jobben for tida. Bare gamle sure giddalause kjerringer der(unnskyld uttrykket) Drømmer såå om en pause, etter 17 år med mer enn 100 % stilling (mye overtid), ikke et eneste pust i bakken..Mye selvpålagt slit,- kanskje derfor jeg kjenner meg så umotivert for tiden.....og sint,- blir fort sint( og jeg har vanligvis verdens lengste lunte),- disse hormonene er visst ikke å spøke med..

Lykke til på tirs/ons. !! Nå skal vi starte baby-boom her inne!

Da var helgen over!

Tok ultralyd torsdag, og der var det et stort, bristeklart egg!

Så for første gang fungerte timingen som ønsket, dro ned og fikk positiv test samme ettermiddag.

Gynekologen min sa alt så utrolig bra ut, og at han ville bli forundret om jeg ikke ble gravid....farlige ord å si til en midt i prosessen! Men han er en nøktern fyr til vanlig, så jeg satser på at han har rett ;o)

Noen andre som endte med å reise?

Lykke til storkfrøken69 og storkePl@nlegger!

Skal tenke på dere til uka.

Hei

Jeg har nå vært til siste kontroll. På fredag hadde jeg tre flott follikler. To av dem har dessverre gått tilbake. Shit!

Men, den ene er i hvertfall stor og fin. Nå har jeg satt Ovitrellen og drar nedover i morgen.

Så spennende at vi er 4 stk som skal nedover omtrent samtidig.

Lykke til, jenter :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...