Gå til innhold

Er så lykkelig!!! :D


ballblom

Anbefalte innlegg

Jeg var på sykehuset idag, og skulle på utskraping, da legen ikke fant noe foster da jeg var på ultralyd på lørdag. Men idag fant de hjerteaktivitet!! :D Herre gud, jeg har aldri vært så glad som jeg er nå! Lillegull var bare halvparten av størrelsen den egentlig skulle vært, men levde gjorde den.. så den får bare vokse i sitt eget tempo. Ahh, er så lettet!! :-) Måtte bare få ut gleden min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så mye da :) det må jo være en helt fantastisk følelse :)

gratulerer så mye da ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe så jeg skrev gratulerer så mye 2 ganger :P:P hihi

kan ta det en 3.gang også jeg:P

graulerer så mye da.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk! Ble helt forfjamset da legen sa at hun så tydelig hjerteaktivitet.. jeg har jo brukt hele helgen til å forberede meg på utskraping.. akk, så deilig!!

Fikk et bilde av lillegull også.. herligste, minste nurket som finnes :-) Hehe.. lignet skikkelig på pappan sin!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi lignet på pappa ja :D

 

gratulerer så mye! men for en helg det må ha vært.. kan ikke tenke meg følelsen...

 

gratulerer igjen! elsker slike solskinnshistorier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja helt tydelig.. hadde hans profil, og mitt smil ;-)

 

Huffja, det har vært helt grusomt.. psykisk har jeg jo hatt en spontanabort. Stakkars lillegull har nok ikke hatt det så bra inni magen min de siste dagene.

Tuusen takk, deilig å være lykkelig igjen! Må bare håpe at alt går bra fremover. Fikk faktisk ultralyd igjen om en uke også.. så da føler jeg meg trygg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært en helt utrolig nyhet å få!!!!

 

Masse lykke til videre med den livsglade spira di ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var helt merkelig.. hehe.. lå der og var kjempe lei meg. Også sier plutselig den ene legen at hun så aktivitet, og den andre legen bekrefter det. Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg da jeg! :D hehe.. håper jeg slipper å være så bekymret igjen. Selv om vi alle sammen kommer til å bli bekymrede mødre de neste 18årene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jipppiii:-) så kjekt, har tenkt på deg...:-) så flott, da følges vi alikevel:-) jeg og var inne på lørdag med styrtblødninger og smerter og fikk se hjerteaktivitet, så nå håper jeg de sitter..blør ikke lenger heller:-) hvor langt var du da?? så flott:-) gratulerer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vi forhåpentligvis "fest del lille spire" :-) Selv om ditt lille gull nok blir født før mitt.. den var ca 3mm, så antar at jeg ligger ca én uke etter deg nå :-) Men det gjør ingenting så lenge den er frisk! Fikk ingen ny termin, men skal på ultralyd neste mandag igjen, så får sikkert ny da :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene... dette var da en utrolig historie!!! Så kjempe bra!

 

Gratulerer! Og masse lykke til videre!!!

 

Når er din termin? jeg har 1 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja.. helt utrolig. Gikk fra nedbutt og deprimet til den syvende himmel på få sekunder :D ahhh!

 

Foreløpig termin er 13.juni.. blir nok satt tilbake litt, siden lillegull var litt mindre enn ventet :-)

 

Åå det er så perfekt med Juni-barn.. tenk så fin sommer vi kommer til å få :-) masse tid med babyen i sommersolen. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet.. Og slippe de store magene i sommer da gitt. Selv er jeg født 21 juni. Kanskje lille din vil vente til da. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så fint å høre at det kan gå den veien også :-)

Det må jo være som å bli gravid på nytt...

Masse lykke til resten av svangerskapet :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.. samboeren min sa at dette føltes enda bedre enn da jeg fortalte at jeg var gravid. Og det må jeg nesten si meg enig i :D

 

Åja, da ligger vi ganske likt likvel da :-) Den vokser utrolig fort disse ukene da, så nesteuke kan de faktisk være i dobbel størrelse. Litt moro!

Hehe, jeg har bursdag 8.juni, så jeg håpet jeg ville ha den lille i armene allerede på bursdagen min.. men det kan jeg nok se langt etter nå :-) Førstefødte kommer stort sett før termin, men kanskje ikke så lenge før.. Kanskje du treffer burdagen min? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første kom 9 laaaaaaaaaaaaange dager over.. så ikke umulig at jeg treffer din. hehe.... Håper i grunn denne kommer på termin, før de dageløse dagene er grusomme. Ikke ha noen termin å vente på liksom. snakk om å prøve alle triks i boka for å sette i gang. Men når hun først kom så var hun ute på 3 timer og 3 kvarter. og de sier at neste kan gå enda fortere... hjelp. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er vel sykemeldt?? jeg ble sykemeldt til 29.oktober og skal på ul 30.okt..er alt fint da går jeg nok tilbake til jobb, ivertfall aktiv sykemelding..kjenner meg ganske anspent og urolig pga mistet 3 ganger vett du, og operert i livmoren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det kan jeg tenke meg.. gru-gleder meg til de siste månedene. Er så spennende allerede, så kan ikke tenke meg hvordan det vil bli i 8ende uke.. Håper vel egentlig å føde litt før termin. én uke tidligere skader ikke :-) Men den kommer vel når den er klar!

 

Ja, er sykemeldt denne uken.. i utgangspunktet fordi jeg trodde jeg hadde mistet, men nå fordi jeg fremdeles har blødninger. Er nok tilbake i jobb på mandag. Litt godt å få noen dager å roe ned på kjenner jeg.. de siste dagene har vært harde.

 

Hvorfor operert i livmoren? For å kunne holde på fosteret?

Denne gangen går det nok bra :-) Vi begge skal ha baby i armene våre i Juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jippi.-) jeg hadde hjerteformet livmor, så har tatt bort skilleveggen med laser..håper det hjelper:-) du blør litt fortsatt ja, jeg og, bare når jeg tørker meg, så iforhold til lørdag da det rant myeee så er det vel ingenting:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var slik jeg overlevde da jeg var i mammas mage. Hun skulle til utskrapning fordi de ikke så noe foster og mamma blødde. Så til UL undersøkelse rett før utskrapningen så de hjerteaktivitet!! Jippi, jeg lever!!:D:D:D

 

Så du har all grunn til å være overlykkelig, og det har den lille i magen din også!!

 

Gratulerer og lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...