Gå til innhold

lekke fostervann?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde jeg gjorde det, men snakket med jordmor, og hun mente det bare var utflod og sa jeg burde kontakte legen om jeg virkelig var usikker. Det gjorde jeg ikke med en gang, men snakket med han om det da jeg hadde time en uke senere. Det viste seg å være streptokokker, noe ca 25 % av oss visstnok går rundt med uten å vite det. Det er ikke farlig, men om det er det, må du kanskje gå på penecillin i 10 dager. Så jeg ville snakket med jordmor først om du er usikker. Det kan jo seff være noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har time hos jordmor på torsdag og time hos lege den 1. Håper jeg får no svar da.. Man føler seg liksom litt som en hypokonder egentlig.. er jo så mye sånne småting man lurer på hele tiden..

 

Men får vel satse på at det bare er utflod.. Tiden vil vise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det slik for en mnd siden! At det kom klar væske fra sjeden. Og ringte sykehuset. De ville jeg skulle komme med engang. Itilfelle det var fostervann. Så da dro samboeren min & jeg...

 

Kom rimelig fort inn. Der de sjekket på ul først. Om nurket hadde fostervann. Og så for sikkerhetsskyld tok hun g.u.

Men alt så bra ut...Fikk på bind & måtte gå rundt på sykehuset en time, for å se om det kom noe...

 

Men prøvene var bra! Så det var utflod. Og helt normalt! Bare jeg som ikke har vært plaget av det før, og synes det var veldig tynt & uten farge...Føltes som om jeg hadde tisset på meg liksom!

 

Så vi får håpe det er det samme med deg.

Om du skulle lekke fostervann,ville de nok ha bedt deg komme med engang...Kan ikke vente mange dager på å sjekke det opp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...