Gå til innhold

Dagmamma/barnepass i Oslo fra januar

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg trenger en dagmamma i Oslo fra januar av, da jeg flytter ditt fra Trondheim!! Derfor vet jeg ikke navnene på bydelene, men flytter i Sognsveien ovenfor Ullevål Stadion (atm hagekolonien).

Jente som blir 3i mars og muligens en baby på 8mnd. i to-tre dager i uka...

Vær vennlig å skriv gateadressen, så jeg har muligheter for å finne det sånn ca. på kartet=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10703473-dagmammabarnepass-i-oslo-fra-januar/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er en spesialsykepleier

med videreutdanningen i psykiatri jobber fulltid på Akutt psykiatrisk avdeling på Ullevål universitetssykehus, har både erfaring med voksne og barn. Jeg er alenemor til en 3 år gammel jente. vi to bor alene på en meget koselig og barnevennlig leilighet på Lindeberg. Jeg jobber fast på dagtid og har en fri dag i hver uken + hver tredje helg. Jeg ønsker å jobbe med barn i mine frie dager. det blir stort sett kveldene og helger og en dag i uken.

Jeg liker meg meget godt hjemmet , trener og leser bok og går turer med barn/barna. Jeg liker å ha det ryddig og reint og er veldig glad i å lage mat. Jeg lager varm middag hverdag til barn/barna.

grunn til at jeg ønsker å jobbe med barn er at jeg er veldig glad i barn og de er utrolig spennende og utfordrende.

Barna har mulighets til å sove over dersom familien ønsker å ta en tur il byen. Min datter er veldig sosial og elsker å ha besøk av andre barn. det er sjelden barna savner familien når de er hos oss .

Så hvis dere trenger en profesjonel barnepass som i tillegg er utdannet spesial sykepleier , vær så snill å ta kontakt med meg for en kafé og bli bedre kjent med hverandre.

Det er også mulighet for å bytte tjeneste!

prisene variere og er avhengig av antall barn, alder, varighet og spesielle tilsyn

Lida Salehi

LlINDEBERGÅSEN 25 C

1071 Oslo

TLF: 40627270

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...