Eggkoker'n Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Fikk mensen etter ei uke , 2 dager etter den var forventet.
*Mysillen* Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2007 har egentlig ikm den 24 jeg..( på første sprøytedag) men regner med at den sikkert kommer før...er på spray dag 11 i dag..tror det var da jeg fikk den sist gang også... jaja...får vel pakke med meg noen bind på jobb i dag...sånn at jeg er på den sikre siden
♣ Christiane ♣ Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg fikk faktisk ikke blødning før spraydag nr 15, dvs 8 dager senere enn forventet. Ringte klinikken for sikkerhetsskyld iom at jeg var satt opp på UL på dag 18, men så lenge jeg hadde fått blødning så var det visst det samme hvor sent den kom. Du skal nok se den er like rundt hjørnet.
Lessen Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 spraydag 12 i går, fikk mensen da. med syke smerter, helt enormt, noen med samme opplevelsen??
Eggkoker'n Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Så rart, jeg fikk beskjed om at mensen må ha kommet før jeg kan begynne med sprøyter...
♣ Christiane ♣ Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Eggkoker`n ; Ul på dag 18 var for å sjekke om nedreguleringen med spray hadde fungert som den skulle, da hadde jeg jo fått blødning tre dager tidligere og skulle jo ikke starte med sprøyter før dag 19, så ja du skal ha blødning før du starter på sprøyter, men det gjør ikke noe om du ikke er ferdig med mensen før du begynner å stikke.
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 Angående spray, sprøyter og mens er dette forskjllig fra klinikkene! Man trenger IKKE å ha fått mens før sprøytestart. På st.Olavs er ikke dette et krav. At man får mens er et tegn på at livmorslimhinna er nedbrutt, men om man ikke får det spiller det ingen rolle på St.O. Det er like vanli å få mens som å ikke få det står det i papirene derifra :-) Halla mysill!!!!
laroos Skrevet 22. oktober 2007 #11 Skrevet 22. oktober 2007 Dag 14. Det var i rute i forhold til at at jeg ofte har (hadde, må jeg vel si nå!!) 35 dagers sykluser. Og det stemmer som det blir sagt over her, på St.Olavs bryr de seg ikke om du har hatt blødning eller ikke.
Mamma des.08 Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 Er på spraydag 14 nå og ikke tegn til noe blødning. Skal begynne med sprøytene 24. Ringte og spurte om dette. Fikk beskjed om at hvis jeg ikke hadde fått noe blødning innen onsdag, så skulle jeg ta en graviditetstest. Tok en idag jeg. Negativ som forventet. Lei av at kroppen min skal kludre opp alt altså. Er så irriterende. Vet aldri når mensen er å vente heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå