sirkelkatten Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Småtten min på 8 mnd er plutselig ferdig med puppen, og jeg lurer på..... - Må jeg koke vann til mme og tåteflasker når han er såpass gammel? - Han vil helst ha romtemperert melk. Er det greit å gi? - Hvor mye mme skal en gutt på 8 mnd få pr døgn? Det står ingenting om det på Hipp-pakken. Hvor store mengder og hvor mange ganger får deres babyer?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hallo damen! - Nei, du trenger ikke koke vannet eller tåteflasker. Kan være greit å ta flaskene i maskinen. - Helt i orden. Det bestemmer babyen selv. Bare vær klar over at noen merker spesifiserer at man skal blande i en høy temperatur, men da kan du jo bare la flasken stå litt og avkjøle seg før du bruker den. - Det kommer an på hvor mye fast føde du gir, vesla mi på 8 mnd. får 200 ml mme pr måltid de måltidene som ikke inkluderer "mat" 3 ganger i døgnet. Når hun står opp er det bare mme, til lunsj er det mme og frukt, kvelds er mme og grøt. Ellers er det grøt/vann og middagsglass/vann. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå