Gå til innhold

har dere fått mave nå??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også fått litt mage, merker det godt selv, og mannen min ser det også. Men det er ikke problemer med å skjule magen, hvis jeg vil det (med vide t-skjorter). Men hvis jeg har tettsittende klær, vises det godt. Men det ser helst bare ut som om jeg har blitt litt tjukk, ser fram til det ser mer ut som en gravid-mage, ikke bare at det ser ut som om jeg har spist mye.....

Eg har fått mage og folk sier at jeg ser mer ut som jeg er 4-5 mnd på vei og ikke bare 15 uker. Men det e så typisk mine graviditeter,får mage med engang. Ellers så har jeg gått ned 5 kg og blitt mindre ellers bortsett fra magen så jeg er fornøyd. Litt rart siden jeg ikke har spydd i dette svangerskapet,men har måtte spise lite men veldig ofte for å stagge kvalmen.

Annonse

Jeg har nettopp lagt ut et magebilde i albumet mitt, tatt på lørdag, da var jeg 13+5 på vei. Jeg sleit skikkelig med kvalme og oppkast og gikk ned 4 kg da jeg var 11 uker på vei. Nå er det bare på morningen jeg plages av dette og er tilbake på normal vekt. Etterhvert nå vil det vel begynne å øke tenker jeg.

Jeg har fått mage nå. Er i 18. uke nå. Syns selv jeg ser litt tjukk ut, som flere nevner. Skal bli artig når magen blir litt mer en gravid kulemage. Syns det synes bedre denne gang enn ved forrige graviditet. Da kunne jeg gå i mine vanlige bukser til jeg var godt over 4 mnd. Nå har jeg gått i gravidbukser i flere uker. Ellers når det gjelder vekt, så vet jeg ikke. Har ikke veid meg siden jeg var gravid forrige gang, og det er fire år siden. Skal til andre kontroll på fredag, så da blir jeg vel veid.

Jeg har fått en liten kul på magen. Er såpass at andre ser den. :) 16+0 i morgen. Var hos legen i går og da sa han at han trengte ikke høre hjerte for å skjønne at var noen der inne, hehe. Han så kulen der jeg lå uansett. :) Synes det er så gøy at magen vokser nå! :)

Annonse

Har hatt litt mage siden uke 10, men først de siste to ukene har den virkelig romma seg ut.. Har ikke sjekka hvor mye jeg har lagt på meg enda, tror ikke det er mye for jeg merker ingenting på kroppen forutenom mage/siden..veldig rund mage dette..Tror også jeg kommer til å bli flyttet fram på Ul, dette kan jo ikke stemme, er 16+2 i dag, og er større enn dem som skal ha en mnd før meg..

Jeg har fått kjempe gravid mage. Hår forsatt ikke tatt igjen de to kiloene jeg mistet tidlig i svangerskapet. Har i grunnen hatt mage siden uke 8. Når jeg var 12 uker på vei kunne jeg ikke skjule magen (jeg så gravid ut, ikke feit). Er nå 18 uker, og har en skiklig ball forran. Må bøye meg frem for å se tærne mine når jeg står rett opp og ned. UL i morgen, så er litt spent på om det er flere enn en

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...