snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 har en liten på en drøy måned, som strever med luft i systemet... det er mye gråt og uro, spesielt på kveld og natt. ønsker ikke å bruke minifom med det første: http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____23529.aspx hører om kiropraktorhjelp, homeøpater, osteopat osv... MEN HVEM? KAN NOEN I MEG KONKRETE NAVN? og erfaringer selvsagt! trenger gode råd... gjerne pm om dere ikke vil navngi her!
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. oktober 2007 SKULLE DET STÅ I OVERSKRIFTA altså: noen som har navn til meg - i trondheim?
Expat Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Du har mer hell med denne på kolikkdebatten eller på skravle, vil jeg tro... Skulle ønske jeg visste noen å fortelle deg...
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2007 Ah, det finnes en kolikkdebatt her og! Man finner ut nye saker og ting hver dag. Takk skal du ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå