Gå til innhold

jeg blir sprø, er kvalm døgnet rundt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vært bedre å spy på morran å bli ferdig med det... arg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkars deg.Vet hvordan du har det.spydde i hele mitt siste svangersakp.Men hva med når du er ute er du kvalm da?gikk over til meg da.Spiste ostepopp litt og da gikk det over litt + eple da.

Men er vel i grunnen ingenting som hjelper.Får håpe du slipper og da det helt til siste slutt.

Skrevet

Hei! Du er ikke alene, jeg er og kvalm dag og natt, hvert eneste sekund. Har vært det en del uker, og er sykemeldt pga det. Blir sprø jeg og! Er så mye jeg ikke kan akkurat nå... Så mange lukter som får meg til å kaste opp. Bare jeg skal henge opp klær må jeg henge over do, fordi jeg lukter nyvaskede klær. Ugh...

Men håper det går over snart for deg og meg og for alle andre kvalme gravide der ute!!:)

Skrevet

Føler så vanvittig emd dere alle. Kvalmen kommer og går her som en jojo.. Men det aller verste er mangelen på matlyst, som igjen gjør at man glemmer å spise og blir enda mer kvalm.. sukk...

Det er jammen godt å vite at det trolig blir et bra resultat av det hele og det sies å være verdt det. men akkurat nå så.. :s

Skrevet

Jeg har blitt bedre med akupunktur. Var på min 3. og siste behandling i dag, synes det har tatt toppene på kvalmen. Nå blir jeg bare uvel hvis jeg blir sulten. Matlysten er fortsatt dårlig, men slipper å se grønn ut hele dagen;)

Anbefaler akupunktur jeg altså;)

Var kvalm forrige svangerskap også, fra uke 6-14. Nå er jeg i uke 9, håper jeg slipper å gå like lenge:)

Skrevet

Har dere prøvd varmt vann med frisk ingefær? Har dempet mine plager.

Skrevet

Vet hvordan du har det! Har vært skikkelig dårlig selv, kastet opp alt! Har prøvd alt! Ingefærtabletter, tørre kjeks, cola, salt, surt og søtt! Alt kom opp igjen. Har slitt skikkelig på jobb, har ligget på do hvert 10.min å vrengt meg. Men nekter å være hjemme "bare" for kvalme... Men det skal sies at jeg har gitt opp enkelte dager å spurt pent om å få gå hjem, og sjefen har sendt meg hjem noen ganger. For følelsene tar lett overhånd når man ikke har igjen noen krefter når man ikke får i seg noe som helst næring. Det eneste som jeg har likt er å suge på en isbit, da får jeg i meg litt væske værtfall. Men det er ikke stort selvfølgelig.

Men jeg anbefaler på det sterkeste å gå på akupunktur, det har virkelig fungert for meg! det er 1 til 3 behandlinger. Etter 1.gang var jeg helt frisk hele den dagen, men like dårlig neste... Men det var så verdt det! Ikke være kvalm i en HEL dag! Fikk faktisk gjort litt i hjemmet også den dagen. 2.gang: helt topp hele dagen! Og halve neste dag, men så ble det på`n igjen! 3.gang: FRISK!! FRISK FRISK! Kan bli litt kvalm når jeg ikke har spist ordentlig, men det skal jeg love deg at jeg tåler!!!

Det er for første gang deilig å være gravid! Å jeg begynner å glede meg! Det skal jeg love deg at jeg IKKE har gjort før... Spørsmålet: Er dette virkelig verdt det??? har meldt seg flere ganger i løpet av de 9 ukene jeg har vært gravid...! Det sies at man får snille barn når man er dårlig... Da må jeg si at jeg gleder meg til mitt englebarn kommer! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...