Gå til innhold

Når kom mensen tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig hatt en MA og lurer nå veldig på når kroppen er tilbake i normal syklus igjen. Er det noen som har opplevd dette og kan svare på hvordan dette var hos dere??? Legen sa at det tok ca. 6 uker......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg tok det ca 5 uker. Og så tok det ca 2 måneder før mensen hadde normal syklus igjen. Lykke til. Hadde en MA i april. Er nå 5+2:)

Skrevet

For meg kom mensen etter 2 uker, og jeg ble gravid rett etter det:)

Skrevet

KANSKJE FEIL FORUM Å LEGGE UT DETTE HER PÅ?

HERREGUD. NÅR SKAL DERE GI DERE!!!

Skrevet

Feil forum???? Nå har du vel misforstått litt? Du får komme med forslag til andre forum dette spørsmålet kunne vært stilt i du da som vet så mye.

Skrevet

Feil forum kan sikkert diskuteres opp i mente, og det har jeg lite formening om.

Men jeg er førstegangsgravid, jeg har verken hatt MA eller SA og jeg vil gjerne unngå å lese om det.

Mulig jeg har ett annet behov om jeg en dag skulle oppleve det, men nå velger jeg å ikke lese slike tråder.

Derfor synes jeg det er så bra når folk opplyser i overskriften hva tråden handler om! Og det oppfordrer jeg dere som har behov å snakke om temaet å gjøre! Så slipper de som ikke vil lese om det å komme inn på slike tråder....

Skrevet

Her er noen forslag til andre forum det kan legges ut på:

Mistet, gravid på ny

Bli gravid

"slitere"

Ufrivillig abort

Som du/dere ser så er det MANGE andre forum å bruke til dette.

Ikke 1 trimester, der det er jenter/kvinner som er gravid og som gleder seg over graviditeten. OG som IKKE trenger å bli skremt opp HELE tiden. Kanskje dere andre som også bråker hele tia om sa/ma kan bruke disse??????????!!!!?????!!!!?????!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...