Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Leste akkurat nyeste nummeret av Mamma og fant denne utrolige praktiske koppholderen og mye annet fint. Under forhandlere sto det hvor du kunne kjøpe det. www.tinkafu.no
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Godt vi er forkjellig men syntes ikke det avr så mye fint der. Men ja, går du på tur med kopp så er sikkert koppholderen praktisk. men her atr vi med flaske så da legger vi den i handle vogna under vogna. Trenger ikke no fansy utstyr til å sette den i. Ettersom du var anonym velger jeg det samme. Du er kanskje forhandler av produktene ettersom du går så varmt inn for å reklamere for nettsiden?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg syntes den koppholderen også var kjempepraktisk. Litt merkelig svar på vedkommende over, da dette er en utstyrsside. Jeg takker i hvert fall for tipset og er du forhandler så var det jo mange som forhandlet dette produktet da... så da hadde det blitt nålen i høystakken. Tviler på at Babyshop gidder å skrive inn her :-)
mammmamia ** Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Jeg synes sånne koppholdere er geniale! Har en annen på vogna vår og bruker den til vannflaske, mobil, lommebok, nøkler og sånn i rommet med glidelås, og tåteflaske til snuppa - helt uunværlig! Deilig å slippe å rote i stelleveska, og nå som vi ikke bruker stelleveske lenger er det utrolig godt å ha et sted å gjøre av tingene, uten å drasse på skulderveske :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå