Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Da ser det ut til at det er en liten spire på vei her. Nå venter vi nr to. Er det vanlig å kjenne liv før? Få fort mage osv? Spennende dette:) Mange år siden sist....
Sjokoholikern Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Dette er min nr 2 også, men jeg er ikke lenger enn 9 uker på vei, så har ikke så mye erfaring enda, men følte for å svare likevel =) Jeg har hørt at det er lettere å kjenne spark tidligere denne gangen, siden man vet mer hva man bør kjenne etter. Sist kjente jeg ikke spark før jeg så ultralyden og var 18 uker på vei. Nå venter jeg til ungen har fått bein å sparke med før jeg lar meg lure (mye luft som lurer meg...) Magen kommer også tidligere, men hvor mye tidligere aner jeg ikke. (Enda) Jeg har fått mage nå, men det er bare pga luften i magen. Veldig ubehagelig... Men jeg mener at magen vil vises tidligere ettersom den allerede er tøyet ut en gang.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Åååå, takk for svar:) jeg gleder meg så til å få mage igjen. Var i kjempegod form sist, og stortrivdes som gravid... Så jeg gleder meg veldig til å få mage og kjenner spark..... Andre med erfaringer?
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 med nr 1 kjente jeg liv i uke 19 med nr 2 i uke 14 med nr 3 i uke 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå