Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg ble tipset om denne vognen da jeg ønsker meg vogn med 4 hjul men som er store OG er svingbare. Noen som har erfaring med x-lander? Jeg tenkte på XA men alle som har prøvd x-lander kan svare for vognmerke har ofte mye å si!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har en x-lander i 3-hjuling. XT! Og jeg er kjempefornøyd!!! Er en duo vogn den jeg har, og har ikke brukt bagen.. Men er innmari fornøyd med den vogna i hvertfall.. Så den din er sikkert bra den også!
wasabi Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har en X-lander X-run, den nyeste typen som egentlig er en joggevogn. Den har 3 hjul og fast forhjul, så det er jo ikke en sånn en som du er ute etter. Men jeg er veldig fornøyd med min vogn ihvertfall! Jeg har litt å sammenligne med for jeg hatt pinlig mange vogner :-), fra bl.a. Brio, Emmaljunga, Troller, Carena og BebeConfort High Trek. Og hittil er X-landeren favoritten min, bare slått av Emmaljunga Duo Edge. Jeg synes man får mye for prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå