yess!!vi blir 4 i februar:-) Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Vil gjerne ha tips til filmer jeg kan kjøpe , spesielt romantiske komedier ala Music and lyrics:-) trenger noe åslå i hel tid med når mannen er borte på jobb. Trenger ikke være av nyere dato..
☆Pacific sunset☆ Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Pretty Woman Notting Hill Bridget Jones dagbok Ni måneder Love Actually 4 bryllup og en gravferd Two weeks notice Gutter er gutter Hehe, ja jeg elsker Hugh Grant
yess!!vi blir 4 i februar:-) Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 Tror jeg har sett de fleste her...liker også Hugh Grant, den type filmer, men synes han er litt kvalm..hehe
☆Pacific sunset☆ Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 hihi jo litt kvalm,men nydelig kvalm hihihihi!
*Rutletutt* Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Hvordan bli dumpet 10 dager 13, snart 30 You, me and Dupree Livet med Helen Because I said so Bring it on Wedding crashers Almost heaven Hjem, kjære hjem The break up
Eve Dallas Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Reality bites Sweet home Alabama, eller bare Alabama Crush Save the last dance
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg ELSKER romantiske komedier og min absolutte favoritt er Sleepless in Seattle med Meg Ryan og Tom Hanks. Anbefales på det varmeste, den er helt fantastisk. Også Fire bryllup og en gravferd er en klassiker. Og slutten på Notting Hill!!!! Helt genial spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå