lille oscar + bebis Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Noen som vet når barnet hører og husker igjen sanger som blir sunget/spillt mye? Er det helt på slutten av svangerskapet det? Er det dumt av meg å begynne nå?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Kommer ann på hvor langt du er på vei! Fra ca uke 20 tror jeg de kan høre deg:)
lille oscar + bebis Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 Okei, trodde ikke det var så tidlig som første trimester uansett... Men litt greit å vite!
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Kan vel aldri være feil å snakke å synge til den lille i magen, uansett om det er tidlig i svangerskapet. Både pappaen og jeg snakket med magen/babyen min gjennom hele det forrige svangerskapet (begynte direkte når graviditetstesten viste to streker). For oss ble det liksom en kosestund å snakke til magen! Nå venter vi tvillinger, er i uke 7, og vi snakker allerede til disse to! Mulig vi er litt sprøe, men vi koser oss!
lille oscar + bebis Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2007 godt at det ikke bare er meg da... Så herlig med tvillinger, det har jeg alltid hatt lyst på!
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Begynn så tidlig dere vil! Det er en god vane å prate med og synge til den lille, og koselig for mor og far å glede seg sammen på denne måten Og om det sies at den begynner å høre det ved 5 mnd-alderen så vet man aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå