Gå til innhold

Æsj! Mannen min skyter rotter inni huset!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig , men sant!

Har fått rotter i boden. Gikk en rotte i fella, men døde ikke med en gang, så mannen styrtet til med luftpistolen! No er den dau!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urk! Vi har "heldigvis" bare mus vi i huset, inni veggene og på loftet. Har vel fanget en 6-7 stykker inne + en hale (men ikke en mus uten hale, så den er her fortsatt et sted) og over 30 stykker ute. Er vist gnagerår i år....

Skrevet

hehe.. hørt om katt eller :))

Skrevet

Ja, dette er tredje rotten vi tar inne! Ufattelig ekkelt med rotter. Store og feite er de og! Håper vi blir kvitt problemet, men de er vel umulig å utrydde :(

Skrevet

Skulle gjerne hatt en katt, men mannen er hyperallergisk! Alle naboene har katter, men ser ikke ut for at de er så gode jaktere...

Skrevet

Kan låne den ene jentepusen min, hun er helt ram på å ta rotter!! Hender hun kommer hjem med sånne svære beist hun har knerta og er ikke så lite stolt av seg selv :))

Skrevet

Æsj fy f***! HATER rotter og mus!

Rotter er grusomme altså, de er jo litt farlige og hvis de blir truet :(

*grøøøss*

Skrevet

Vi kan ikke ha katt, men det er katter overalt her vi bor da, så de kunne godt ha gjort en bedre jobb synes jeg ;-)

Skrevet

Vi har kjøpt sånn dings som sender ut....ehm... ultralydbølger/lyd (tror det er det, *føle meg flau over å ikke huske bedre*) som skal skremme vekk rotter og mus, de er vist veldig effektive. Eneste litt sure er at vi måtte kjøpe den dyreste sorten til 500 kr stykk for å være sikker på at vi fikk høy nok frekvens på den til at ungene ikke fanger den opp og blir plaget.

Skrevet

Hvor bor du cat? Send katten din til askøy, så vi kan få vekk disse udyra!

Er glad de holder seg i boden og i taket ( mellom 1 og 2 etasje). Men får av og til frysebyer og tror de er inni stuen eller så, da jakter jeg fælt, men det er jo selvfølgelig ingen å finne...

Skrevet

Bor i Akershus jeg da, men pusen min Felicia hadde helt sikkert tatt en juleferie til askøy :))

Skrevet

Er noe som heter Pelias skadedyrkontroll.

De legger ut noe i rottehullene som setter seg i pelsen og som rottene, (som utrolig nok er veldig renslige), slikker av seg og dermed dør de.

De fikser sånt. Syntes det høres veldig ekkelt ut med rotter i huset!

Skrevet

Ja rotter i huset er ekkelt elinmamma! Det er derfor vi har feller. Har ringt forskjellige skadedyr kontroller og de sa at det lureste var å sette ut feller for da får du bevis for at de dør. Bruker man gift kan rottene dø i huset før de kommer seg ut, og da er problemet mye større!

Skrevet

Ja, da lukter det nok vanvittig!

Bodde i et hus en vinter hvor det var mus som ikke kom seg ut og det luktet sterkt av kloakk...

Er kanskje mest i låver og uthus de bruker sånn gift??

Lykke til med kampen!

Skrevet

Tusen takk for det elinmamma! Håper vi blir fort kvitt de!

Og til deg cat: Send gjerne pusen din på juleferie! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...