Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hvor raskt begynner melka å komme etter at man har tatt keisersnitt? Da jeg fødte vanlig forrige gang kom den vel etter en to-tre dagers tid. Har hørt det tar lengre tid etter ks?
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Første gang kom melka på dag 4, det var etter hastesnitt. En gutt som sugde dårlig og dype sår på brystvortene.. Andre gang kom melka på dag 2, etter planlagt. Kun pumping den gangen, ingen problemer. =)
gingerangel Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg hadde hastekeisersnitt, melken kom rimelig raskt, det var mer et problem for oss at det rett og slett ikke kom nok til den store jenta som så dagens lys. Hun måtte derfor få litt morsmelkerstatning i tillegg de to første dagene. Kjempesulten baby!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Tror det er ganske forskjellig fra person til person...kommer også an på hvordan barnet suger! Jeg hadde ks på dagen,og den første natten kom melken min for fullt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå