Gå til innhold

Skyting er det lurt nå?


Idun<3tosmå<3

Anbefalte innlegg

Mener å ha hørt om ei som fikk vite hun mest sannsynlig mistet pga dette, (hun var på øvelse).

Skal på pistolskyting neste uke, og om et par uker på skyting med litt tyngre gevær, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på at er så voldsomt farlig... Man kan gjøre det meste selv om man er gravid, så sant man ikke har hatt mange SA/MA før... og man føler seg i form til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, første gang jeg er gravid, så har ikke hatt noen MASAer..

Tenker bare på rekylet som blir når man skyter med eks AG3, man rykker ganske kraftig i...

Iom at man skal slutte med kontaktidrett pga fare for støt og slag, så er rekylet å sammenligne med et ganske kraftig støt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet rett etter å ha vært på skytebanen, legen mente da at dette mest sansynlig var grunnen til min SA, var da 6 uker på vei.

Om det er sant eller ikke vet jeg ikke, men blir aldri å ta den sjangsen igjen. Selvfølgelig går det bra med noen, men det gjør det jo også med noen barn der moren gjør mye annet rart i graviditeten: røyk, alkohol, stoff osv.

Det er alltid eksempler på at det går bare eller dårlig i forhold til hva man gjør i graviditeten det er bare om man vil ta sjangsen eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket nettopp med ei som er i forsvaret, ergo hun skyter en del, og hennes far er fødselslege.

Hun sa at faren hadde sagt at forsteret var så godt beskyttet der inne, at om man mistet var det andre grunner...

Men man blir jo seff litt skeptisk likevel...

 

Hva var det du skøyt med NN21:24?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har drevet aktivt med skyting gjennom hele graviditeten (har 12 dager til termin),og både lege og jordmor har beroliget meg med at det er ingen fare for den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...