Skurvelurven Skrevet 21. oktober 2007 #1 Del Skrevet 21. oktober 2007 Da er jeg tilbake etter et døgn på sykehuset. Ble skikkelig syk i går kveld, og fikk ikke tak i BF da han var på by'n og drakk seg fra sans og samling (enda han har lovet meg på tro og ære å ha lyden på mobilen på maks og sjekke den ofte). Reiste hjem til ham i 06-tiden (etter 12 timer med spy og diare og magekramper). Der var det ingen, og det jo ikke vanskelig å tenke seg til hvor han er da. Dro så til legevakta hvor de målte rier og ble sendt med ambulanse til A-hus, hvor riene heldigvis etterhvert avtok (ellers hadde jeg vel endt opp mutters alene på operasjonsbordet fordi jeg ikke hadde rukket å få tak i lillesøstra mi). Legen på legevakta hadde fått tak i BF på telefon rett før jeg ble kjørt avgårde, og hun skulle hilse og si at han tok taxi til sykehuset med en gang. Merkelig at han plutselig hørte telefonenen da, og ikke de 25 gangene jeg ringte. Og kom han seg noen gang til sykehuset? Nei. Legen på sykehuset ville ikke sende meg hjem da riene gav seg, for hun mente at jeg var såpass psykisk kjørt at de ville ha meg og babyen der til observasjon. Klokka var vel 10.00 i dag da jeg endelig sovna etter å ha grått sammenhengende i sikkert 12 timer. Det var akkurat som om 9 måneder med skuffelser og svik og faenskap endelig kom ut. Våkna av at søstra mi satt ved senga. Hun hadde prøvd å ringe meg til formiddagen i dag og da telefonen var avslått hadde hun bare dratt til sykehuset fordi hun regnet med at noe hadde skjedd og at jeg ikke hadde fått tak i henne. Snille søstra mi:) BF ringe utover ettermiddagen til føden og spurte om de kunne be meg skru på telefonen fordi han ville snakke med meg. Det hadde jeg null interesse av, så jeg fikk søstra mi til å ringe og fortelle ham hvor landet lå. Han hadde blitt sååååå full og reist hjem for å sove kl. 05. Det var jo litt rart siden jeg var hos ham i 06-tiden og han ikke var hjemme da. Han lyver så han tror det selv, det er nesten morsomt! Og han var såååå lei seg på telefonen til søstra mi, og skulle være hos meg dag og natt de siste 5 dagene før ks hvis jeg trengte det osv osv. Tror han virkelig at jeg i det hele tatt vil se ham etter det som har skjedd nå? Han fortjener ikke engang å få være med på fødselen til fredag, men samtidig vet jeg at han kommer til å bruke det mot meg senere hvis jeg nekter ham (fortelle til barnet vårt om hvordan han ville stille opp men jeg hindret ham). Nå har jeg prøvd å være storsinnet og voksen hele dette svangerskapet, men nå er det bare NOK. Jeg fikk mast meg hjem i kveld, selv om de egentlig ville ha meg der til i morgen. Måtte love å komme tilbake hvis jeg ble ensom i natt, men jeg tror det går greit nå. Er bare så innmari SINT. Føkkings shit-mannfolk! De finnes jo overalt! Hvis noen kan veien til planeten med stabile og trofaste menn, så send meg dit. Over og ut fra storebolla og skurkebolla. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699351-nok-er-nok-ja-det-er-det/
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Del Skrevet 21. oktober 2007 dette var trist å høre at han var så rasshøl, bra du har familien din og er så sterk som du virker, du klarer dette uansett om han er der eller ikke!!! kjempebra at det går bedre med deg og bolla:) mannfolk skulle kommet med en advarsel, jeg fatter ikke hva vi skal med dem for de er noe slasker nesten alle sammen. jeg vil også vite veien til den planeten! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699351-nok-er-nok-ja-det-er-det/#findComment-10699659
Anele&Solstråla Skrevet 21. oktober 2007 #3 Del Skrevet 21. oktober 2007 faen a, mannfolksjiiiiit!!!!! Bra riene dine avtok da, så du ikke måtte ta keisersnitt nå. Uff, mannfolka tror ikke ting bare plutselig kan skje...så de tenker at en tur på fylla kan vel ikke skade..uansett hvor kort tid igjen til termin!!! Håper det går bedre med deg nå? Har du noen hos deg eller? Fant de ut hva det var som var galt...?'' god bedring. Klem fra meg og vesla Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699351-nok-er-nok-ja-det-er-det/#findComment-10700740
Kosel Skrevet 21. oktober 2007 #4 Del Skrevet 21. oktober 2007 uff - hørtes ikke morsomt ut! Du må for all del bare ringe hvis det skulle være noe og du ikke får tak i søstern din e.l. Jeg kan hive mini i bilen å kjøre deg!! klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699351-nok-er-nok-ja-det-er-det/#findComment-10702474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå