Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei. Jeg fikk telefon fra sykehuset, de hadde fått vite at jeg følte meg overkjørt og lurte på om jeg ville ha ny time...til det sa jeg JA selvfølgelig. Jeg sa også at den forrige legen som ga meg "avslag" nekter jeg å prate med igjen...til det sa legen på tlf -helt ok det -det har jeg rett til. Jeg lurer jo liksom litt på nå da - hva i alle dager skal til for å få de til å forstå meg. Det er like før jeg sier noe dumt...er rådvill og oppgitt... Jeg sliter like mye med hofta ennå og får ikke sove om natten, de har allerede gitt meg noe innsovningstabletter -men de hjelper meg ingenting når jeg likevel våkner med store smerter flere ganger i løpet av natten... nei, sannelig heller - vet F_ _ _ ikke hva jeg skal si til dem. Det nærmer seg termin også, og det gjør meg jo enda mere utrygg. Har sagt til dem hva jeg vet om k.snitt så jeg er ikke uvitende om hva som skal skje... Noen flere gode forslag (fortsatt takk til dere som skrev sist til meg - det hjalp utrolig mye for meg å vite at noen der ute forstår)... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei vil bare ønske deg masse lykktil.. har ikke noen gode råd å komme med,da vi er i samme båt...jeg har også vært til en samtale som var helt grusom der jeg også ble totalt overkjørt. vil ha ny samtale ellers så prøver jeg ett annet sykehus..jeg har termin helt i slutten på desember..kan du ikke skrive hvordan det gikk med deg på samtalen?Kanskje du kan gi med noen råd? er helt på tuppa jeg, jeg var på kk i bergen ,klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10777266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol og varme Skrevet 30. oktober 2007 #3 Del Skrevet 30. oktober 2007 HI her... Jeg var til samtale i går, håpløst... Legens kommentarer: du har jo født 2 barn fra før av så da må vi være litt strenge...og så er det jo en operasjon og da kan det bli komplikasjoner - og så kan du jo DØ... Hallo sier da jeg...hvis jeg går ut imorgenkveld uten refleks så kan jeg også bli påkjørt og dø...den risikoen finnes ved alt vi foretar oss - men for all del, høre på hva jeg sier eller prøve å forstå meg NEI...det gikk ikke. Det eneste "gode" tipset jeg kan gi deg er å si at du ikke får sove om natten, og at du går rundt og har angst konstant hele tiden og at du bare ikke klarer å tenke på vaginalfødsel...men for all del - ikke bli hissig fikk jeg til tips - da blir de mere klar for motangrep...! Jeg venter da en stor baby, og det eneste han kunne gjøre for meg var å sette meg igang 2 uker før tiden - dvs. mandagen som kommer -den 5 nov... Og det "morsomme" er jo at når man leser om det å bli satt igang så ender det ofte med hastekeisersnitt.....så da er jeg jo inne på det å få keisersnitt likevel... Men som legen sa- vi må være litt strenge...! F_ _ _ ta hele dritten - blir så oppgitt av velferdsnorge som ikke kan la kvinne få bestemme litt over kroppen sin, men de vil gjerne at vi øker snittet på barn her i landet! Ønsker det lykke til... velger å ikke skrive anonym denne gangen, så hvis du har lyst å skrive her ikke "privat" så kan vi godt det - er godt å ha noen å støtte seg til når ting er så forbanna kjipt synes nå jeg da... Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10778410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #4 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei igjen.. er det mulig! stakkars deg.. ikke for å skremme deg men jeg fikk drypp sist for fødselen min stoppet opp,da kom han så fort på slutten at det var da det gikk galt. måtte sy i musklaturen å greier.. men har jo ikke peiling på hvordan de setter i gang slik de skal med deg. det er jo for jævlig at vi skal måtte gå gjennom dette for legene skal bevise at de har makt!!!!! skal til fast legen på torsdag så får vi se hva hun sier. natte søvn og matlyst er dårlig, griner bare noen sier bø til meg...klem anne73 ps skal tenke på deg 5 nov lykketil !!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10778932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 30. oktober 2007 #5 Del Skrevet 30. oktober 2007 heisann ville bare gi dere min fulle støtte,skal inn på min 3.samtale nå (og er j... lei!!!) hadde en tøff fødsel sist, ho hang fast i 40 min.riene stoppet,ble satt på drypp og de lå 6 stk oppå magen min for å få ho ut dette mente jordmor på sist samtale på sykehuset var heeeelt normalt og en fin fødsel til å være førstegangsfødende(!) nei så faen altså! på den samtalen der gikk vi gjennom sist fødsel time for time fra journalen og ho fikk alt til å se rosenrødt og pent ut. fikk info om bakdelene v ks.dvs at man kan dø etc og jattajattajatta,jeg sa da at da dør jeg bare da rett og slett for jeg NEKTER vaginal fødsel,ho sa det kunne jeg ikke gjøre juridisk sett,jeg satt der nå ihvertfall til ho vare ferdig og sa på slutten at alt ho hadde sagt hadde ikke fått meg til å skifte mening. en annen faktor som også jeg mener spiller stor rolle er at jeg har hatt akutt nyresvikt i dette svangerskapet fordi minstemann presser på nyra mi, dette kan skje igjen under fødsel hvis han oxo henger fast og da DØR jeg frivillig,for den smerten kan ikke overgås! vel, jeg trodde alt egentlig var i boks og at jeg skulle få ks,men neida,ny samtale den 2.nov og da er det med en gynekolog/overlege som visstnok skal si ja el nei der og da...vet da faen,måtte få ut frustrasjon her og si jeg støtter dere fuuult ut!!!! har termin 6.januar og vil nyte dette svangerskapet,det er jo bare stress og angst jo og ingen som forstår mamma var med på fødsel nr 1 og ho har født 3 barn på vanli måte og ho sa at min fødsel var absolutt IKKE normal! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10780274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol og varme Skrevet 31. oktober 2007 #6 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hi her igjen... Blir jo så overrasket, at en jordmor kan si at ei her hadde en lett fødsel når ungen ikke vil ut - ikke F heller...går jo bare ikke ann... Føler virkelig at legenes makt kommer fram i lyset ja - like før man sier: hei du - jeg kan godt betale for k.snittet hvis det er pengene det står på, men da hadde de vel klikket helt! Det "vittige" med å bli satt igang er jo at mange ender opp med k.snitt likevel...så da er jeg jo kommet dit jeg selv vil! Vel, akkurat nå synes jeg bare at legene der inne er noe skitt, og jeg har absolutt IKKE lyst å treffe på en eneste av dem som jeg har hatt samtale med! OG - det skal jeg jammen gi klar beskjed om! Jeg skal gi klar beskjed om at jeg først og fremst ikke vil ha student med denne gangen, og jeg vil ikke ha de to legene....så får de bare finne ut av hva de skal gjøre med meg! Jeg driter i det - hvis de synes jeg ikke er særlig samarbeidsvillig så skal jeg si - har du sett i papirene mine- jeg ønsket k.snitt og fikk det ikke - så ikke vent for mye samarbeisvilje fra min side heller takk! Så kan de få den slengt opp i trynet - for det mener jeg....at kan de ikke imøtekomme meg så kan de heller ikke vente stort når det skjer heller! Lykke til jenter...hadde vært "kult" om dere bodde nærmere - hadde vært godt å blåse ut sammen med noen som vet hva man selv går igjennom... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10782920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 31. oktober 2007 #7 Del Skrevet 31. oktober 2007 hei hei jeg er så enig så enig atte! det går faen ikke an,her skal vi kose oss og glede oss i svangerskapet oxo må vi kjempe en tøff kamp i tillegg mot de som har "såååå peiling" er lite samarbeidsvillig jeg oxo, det topper seg kan du si, blir så metta! jordmor jeg var hos på sist samtale spurte om jeg var redd for smertene og det er jeg absolutt ikke,jeg vil bare ikke at han skal sitte fast,at alt stopper opp og blir et helvete som sist gang og presse på nyra mi slik at den ryker! ho skjønte tydeligvis ikke den ho,for da skulle vi "lage en fødselsplan" på hvordan jeg ville at fødselen min skulle være,så kunne vi skrive i den at hvis noe stoppet kunne de ta et hastesnitt(!) tror de vi er dumme lissom,alle vet jo at hvis barnet er kommet for langt ned i bekkenet under fødsel så kan de ikke ta hastesnitt!!!!! føkk altså! men er helt enig i det du skriver sol og varme med de legene, vil absolutt ikke ha noen av de som var med sist,ymtet det frem jeg oxo,men det kunne de ikke gjøre noe med,det gikk på vaktskifte det! jaja mener for all del ikke være noen sur bitch som bare klager men dere som vet åssen denne kampen er skjønner jo bor forresten i krsand hvis noen er i nærheten for å få ut noe frustrasjon over en kaffe hehe stå på jenter,er stolt over at dere klarer holde fast oppi dette her! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10783574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #8 Del Skrevet 31. oktober 2007 må bare si at å høre hva dere andre skriver er kjempe god støtte!!!!! disse to siste mnd kommer til å bli pyton for meg,skal bli herlig når dette er over og vi kan kose oss...enig tenk om vi kunne ha møtt hverandre det hadde vært kjekt. vi får holde kontakten her og holde hverandre oppdatert god klem til dere fra anne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10783766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 31. oktober 2007 #9 Del Skrevet 31. oktober 2007 hei igjen, ja vi får støtte hverandre,de små kommer jo ut uansett men det er jo viktig at vi mammaer oxo har det fint oppi alt kan nevnes at jeg har hatt samtalene mine på sørlandets sykehus kr.sand og ser folk har forskjellige opplevelser derfra som sikkert så mangt hos andre sykehus... hadde jeg jobbet innen det yrket hadde jeg garantert vist medfølelse for vordende mammaer som VET hva de snakker om..klem fra silje Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10783886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol og varme Skrevet 31. oktober 2007 #10 Del Skrevet 31. oktober 2007 åhhh, utrolig godt å høre at andre har det like pyton som meg... trist at det skal behøve å være sånn - men likevel, godt at det finnes andre der "ute" som sliter akkurat sånn som meg... jeg fikk jo "megatilbud" om å settes igang -så det skal skje nå til mandag... jeg bor i grimstad, men hvis noen har lyst å ta en "kaffe" (eller noe annet som jeg liker, hehe -liker ikke kaffe) så setter jeg meg i bilen og kjører, men da blir det nok sannsynligvis med baby med da... da kan jeg jo fortelle om min velvilje de fikk gjennomgå på sykehuset... er ikke veldig godt kjent i kr.sand - men parkerer alltid nede ved "gurinesbåt" - finner det meste i markensgate derifra men som sagt, blir opptatt til uka - men uken etter er jeg nok "klar", så vi får holde kontakten - så kan vi jo se om vi kan treffes og "blåse" ut litt og samtidig ha en trivelig stund - finnes sikkert noe godt å spise der også hihi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10791172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 1. november 2007 #11 Del Skrevet 1. november 2007 å du er heldi som ikke har mange dagene igjen altså,virkelig misunnelig! begynner å bli lei her, skal til jordmor idag,høre om hun kan skrive et lite skriv jeg kan ha med meg på ks-samtalen i morra på sykehuset, her må man bruke det man har har jeg skjønt du må ha masse lykke til på mandag altså,det går fint det skal du se, kan treffes i krsand hvis du vil det og bare skjønt med et lite nurk med send meg en mail da evt. på profilen min og igjen lykke til,det går bra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10792916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #12 Del Skrevet 1. november 2007 hei .. ka med å komme til bergen en tur? Hadde vært så koselig å treffe dere..men men blir vell i lengste laget det da...Har vert hos fast legen min i dag.. hun hadde fått brev fra kk bergen om avslaget der.. men min mega greie fast lege som er selv mor til tre, tar saken videre for meg.. hun skulle skrive brev til sykehuset på voss i dag å høre om jeg kunne få komme opp til de. Det er ca 1,5 times kjøring fra der jeg bor. Hennes erfaring med voss er at de lettere tar i mot gravide med samme problem som det jeg har.Men hun ville være forsiktig med å gi meg for høye forhåpninger..jeg sa at hun måtte få med i brevet at jeg kun vil komme til samtale om de vi høre på meg,og ikke være like pyton som på haukeland. kommer til å bli helt på tuppa jeg om de ikke tar meg seriøst der heller. Så nå er det bare å vente i spenning på brev, håper det ikke tar lang tid før jeg får svar. Tenk at i neste uke får du lille gullet ditt!!!! deilig å bli ferdig og endelig kose seg med småen.. klem fra anne fra bergen, ps fin vær her i dag i det minste!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10794612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
øynesomtinntallerkner Skrevet 1. november 2007 #13 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg kjenner bare jeg blir så utrolig provosert av at det skal være så vanskelig for dere, dere har jo til og med gode grunner for å be om KS. Nei nå er det på høy tid at vi får valgmuligheter her i landet, er det ikke noen privatklinikker som kan begynne med KS, så kan vi betale for det??? Helt SYKT at de ikke hører på dere, hva er det de vil unngå? Er det pengene det står på, eller mener de faktisk at et planlagt KS er så vanvittig risikofylt? Eller er de redde at ALLE til syvende og sist vil komme til å kreve KS? Det tror jeg faktisk ikke kommer til å skje, jeg syns jeg ser mange her inne som gleder seg til vaginal fødsel, og er redd for KS. Selv tør jeg jo nesten ikke si at jeg har fått innvilget KS, men det var aldri et alternativ for meg med noe annet. Det tror jeg de forsto med en gang. Men det er så urettferdig at det er sånn forskjellsbehandling som det virker som her Lykke til... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10796145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 1. november 2007 #14 Del Skrevet 1. november 2007 ja det ER urettferdi,alle har sin egen grunn som skal telle like mye! sitter her nå etter å ha vært på vanli kontroll hos jordmor, ho sa at jeg bare må stå på krava når jeg skal på samtalen på sykehuset i morra,ho støtter meg fullt ut men har sef. ingenting å bidra med :(alt er opp til legene på sykehuset. men godt å vite at jeg kan referere til henne oxo hvis jeg får en idiot av gynekolog/overlege i morra. det skal jo mest sannsynlig være min siste samtale der og datosetting i tilfelle så hadde vært så deilig å kunne slappe av resten av svangerskapet! har nerver som faen nå,redd for å bli overkjørt selv med mine medisinske grunner for ks slik jeg har blitt tidligere jaja oppdatering følger for de som er int. hihi :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10796816 Del på andre sider Flere delingsvalg…
øynesomtinntallerkner Skrevet 1. november 2007 #15 Del Skrevet 1. november 2007 Du får det helt sikkert, er bare så grusomt at de ikke kan gi deg det med en gang. Siden du har sånn fæl opplevelse fra før. Skjønner ikke dette jeg. Følger med på oppdatetring i morgen!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10797470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol og varme Skrevet 1. november 2007 #16 Del Skrevet 1. november 2007 silje og anne ...og alle dere andre som leser fordi dere ønsker k.snitt... håper virkelig dere får det til, jeg fikk jo som dere vet - ikke det til Jeg ser fram til å bli ferdig med graviditeten - og å tenke på at i neste uke sitter jeg med lillegutt på fanget er jo litt rart og hærlig å tenke på... det er jo 2 uker før tiden, men, gosjh så deilig... Anne i bergen (om jeg husker rett) - flott at du kan dra til annet sykehus for å muligvis få k.snitt der - heier virkelig for deg - men likevel så tragisk at du skal måtte dra av sted for å få ditt ønske oppfylt... Jeg skal følge med på denne tråden fram til mandagen for å se hvordan det går med dere...skla krysse fingrene for dere - så får dere krysse fingrene for meg på mandagen - kan ikke si jeg gleder meg pga. fødselen... Vil gjerne treffes i kr.sand jeg - og da blir det med lillegutt Klem til dere alle LYKKE TIL Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10798280 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol og varme Skrevet 1. november 2007 #17 Del Skrevet 1. november 2007 Silje25 - hei du, prøvde nettopp å sende deg en mail -men enten var det for fullt på din side eller så har du blokkert meg du får prøve å sende meg en mail du - har ikke fullt opp på siden ennå Klemz Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10798315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 1. november 2007 #18 Del Skrevet 1. november 2007 mail er sendt sol og varme Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10798517 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #19 Del Skrevet 2. november 2007 Hei silje... håper at det går greit i dag på samtalen..skal tenke masse på deg!!!! ikke gi deg,som min kjære fast lege sier vi er nå i 2007 og vi damer må få bestemme over egen kropp!!!!!! hadde det vært understellet på en mann som kunne få skader da hadde det blitt bråk!!:)kjør på og gi gass,ikke la de knekke deg..jeg heier på deg.. klem anne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10801953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 2. november 2007 #20 Del Skrevet 2. november 2007 ååå tusen takk anne,så skjønt sagt,setter så utrolig pris på back-up, har faen så nerver her jeg sitter,teller ned til klokka 12 har bestemt meg for å ta med meg bestevenninna mi istedet for mannen min(!) ikke misforstå meg,men han tar legenes parti og ikke mitt i denne kampen,så jeg tør rett og slett ikke ta han med for da risikerer jeg å få enda mer motgang på samtalen når han jeg elsker over alt på jord trosser meg,selv om jeg vet det er godt ment.han vet ikke hva han snakker om,han er jo lissom "bare tilstede" under fødsel han. oppdatering følger i ettermiddag anker på stedet hvis de sier nei.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10802505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #21 Del Skrevet 2. november 2007 Silje25: Jeg er rystet over historien din og hvordan hun JM behandlet deg etter fødselen!! SLik ble jeg også møtt: "heeeelt normal fødsel..." *blæ* Men du? Støtter ikke mannen din deg????? Hva som feiler han (unnskyld for at jeg er så direkte)?! Hvordan kan han IKKE støtte deg når han vet hvilken jævlig fødsel du hadde sist? Jeg er målløs... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10803027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
øynesomtinntallerkner Skrevet 2. november 2007 #22 Del Skrevet 2. november 2007 Ja hva er det han mener med det??? Jeg er overbevist at det var det som gjorde at jeg fikk KS, at mannen min var med, og sa klart fra at det var uaktuelt med vaginal fødsel. Var helt saklig han, noe jeg sikkert ikke hadde klart sjøl. Tror de mennene har med seg en litt større autoritet, hvertfall overfor kvinnelige leger. Så dumt det enn høres ut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10804058 Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 2. november 2007 #23 Del Skrevet 2. november 2007 hei jenter! da er tusen tonn letta fra skuldrene mine får keisersnitt den 28.desember og hvis noe skal skje innenden tid blir det hastesnitt så nå er jeg veeeeeeeeldig letta takker alle for støtten,hadde aldri klart denne kampen uten å ha folk rundt meg! ang mannen min så må dere ikke misforstå, han har vært med på 3 fødsler tidligere og vet hva det dreier seg om men vi var ikke enige om KS på lillemann. han ser alvoret nå da (selvfølgelig) siden jeg fikk innvilga, var der ikke lenge før overlegen sa at nå setter vi en dato. noen ganger syns jeg det faktisk er best å ha med min beste venninne gjennom 14 år i stedet for mannen min,sånn er det bare og han syns det er helt fint det så da er det ikke noe problem men takk igjen for all støtte, håper det ordner seg for dere andre som kjemper! for min egen del så var overlegen(eller han som skal ta snittet) jeg prata med idag en veldig hygelig eldre mann som viste forståelse,tok ultralyd av minsten og nyra mi og var helt topp, i forhold til de andre jeg har prata med tidligere,så konklusjonen min må vel bli at det faktisk er litt opp til den man treffer på desverre..holder meg inne her jeg og støtter de som trenger det,svikter dere ikke selv om ting ordnet seg for meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699071-keisersnitt-i-arendal-forts-fra-tidligere-negative-samtale/#findComment-10805436 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå