Gå til innhold

BEKYMRET JEG..... :(

Monimamsen & Gullet - 07.03.08

Anbefalte innlegg

Hei.....

Jeg sitter her og er litt redd og bekymret, og vet ikke hva jeg skal gjøre.... Ringe legevakta eller vente til i morgen og ringe legen min!? Jeg har smerter i magen som går fra nederst til øverest, noen ganger veldig vondt og andre ganger bare litt vondt.... Så er jeg kvalm og ikke kvalm.... Har ikke vært slik i mine andre svangerskap, har 3 barn fra før, og aldri opplevd dette tidligere.... Jeg er i uke 21 og vet at dette ikke er kynnere, for det har jeg hatt før.... Noen ganger går smertene litt bakover i ryggen - i midten.... Akkurat nå har jeg smerter rett under navlen... Lurer på hva dette kan være... Noen andre som har hatt noe lignende og vet hva dette kan være??? Er så rådløs, vet ikke hva jeg skal gjøre jeg....

Takknemmelig for alle svar ;o)

Klemz fra en bekymret:

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699049-bekymret-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen....

En "liten" tilbakemelding fra meg:

Det endte med at jeg ringte føden (for jeg hadde så vondt), som sa at jeg skulle ringe legevakten... Så jeg gjorde det, og fikk beskjed om å komme dit med en gang, så en lege kunne se på meg. Gjorde det, der tok de blod og urinprøve, jeg ble kjent og klemt på - prøvene viste en veldig, veldig kraftig urinveisinfeksjon :( Jeg måtte begynne med medisin med en gang, kunne vist ikke vente til i morgen - så kraftig var den.... Så her sitter jeg nå, med 1 ukes sykmeldig og beskjed om å ta det helt med ro.... Takk for alle svar, jenter ;o)

Klemz fra en mye roligere:

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10699049-bekymret-jeg/#findComment-10702928
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...