Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid har det tatt før dere har fått bivirkninger av denne (f.eks ømme pupper) ?? Jeg har ikke ømme pupper i det hele tatt, men skulle jeg få det de nærmeste dagene, så håper jeg det ikke er en bivikning av medisinen, men heller et symptom på en liten spire:o)) Jeg har jo tross alt brukt den nå i 10 dager uten antydning til ømhet.

Det står ikke i pakningsvedlegget under bivirkninger, men har dere fått hovne pupper av den??

Jeg er på symptomjakt:O)))

Fortsetter under...

Skrevet

Hei

Puppene mine begynte å vokse og bli ømme etter jeg hadde tatt eggløsningssprøyta. ble bare vondere og vondere for hver dag.

Blir alltid øm i puppene før mensen.

Det er ikke alle som får ømme pupper før de har vært gravid i

noen uker.

Ellers så har jeg vært oppblåst i magen siden jeg begynte med sprøytene.

Har også brukt den i ti dager. ser du skal teste den 29/10, det blir spennende.:) når får du svar? jeg skal teste 2/11. Når kan man ta en hjemmetest med sikkert resultat?

Skrevet

Jeg har ikke gått gjennom samme regime som dere:o) Jeg har hatt eggdonasjon, og sluppet både spray og sprøyter. Har kun tatt Progynova, og så startet jeg med Crinone dagen før donor hadde uttak.

Ingenting som skulle gi meg hovne pupper med andre ord:o) Ømme pupper har jeg aldri hatt. Ikke før mens, og heller ikke nå.

Jeg må teste før 29/10. Klarer ikke holde meg så lenge:o) Tror du nok må vente til rugedag 14 før du kan ta en hjemmetest med sikkert resultat, men de sier at eggløsningssprøyten er gått ut av kroppen før rugedag 10, så etter det får du hvertfall ikke falskt positivt resultat, men før dag 14 kan du få falskt negativt.

Er spennende og nervepirrende dager dette:o)))

Skrevet

Hei! Kan ikke huske om jeg fikk noen synptomer av den.

Masse lykke til til deg! Spennende!!! :-)

Skrevet

Jeg begynte på den i dag og det sto at man kan bli trøtt av den og det skal utvises forsiktighet ved bilkjøring?? Kan jeg ikke kjøre til jobb da eller? Man er jo avhengig av bilen? Skal jeg kanskje sette den etter at jeg er kommet på jobb? Da er det jo noen timer til jeg skal hjem igjen?

Skrevet

Tror det kommer an på hvor trøtt du blir av den...Jeg har kjørt bil, men hadde jeg vært ekstremt trøtt, så ville jeg nok vurdert og la bilen stå...

Annonse

Skrevet

Hei Frøya!!

Fire dager til du skal teste nå!! Har du nervene under kontroll eller?? Jeg skal ta blodprøven neste torsdag, EN uke igjen..gulp!

Men til saken, jeg bruker jo også crinone (hæslige greier forresten!), og mine pupper er veeeldig ømme..Er på 6.dagen med den i dag, og de tre siste dagene har jeg merket at de er vonde ja:-)

Trodde det var en bivirkning jeg, men jeg ser jo nå at du har lest pakningsvedlegget litt nøyere enn meg... Men på den annen side, jeg har ALLTID ømme pupper før mensen, så tør ikke å ta noe for gitt uansett...

Det er jo som noen skriver lenger opp, ikke alle som får det selv om de er gravide heller!!! Så det kan jo gå begge veier, ømme pupper eller ei:-)

Tror vi bare må smøre oss med tålmodighet og vente og se hva blodprøvene viser..alt dette med symptomer er jo så individuelt vettu...

Husker du skrev for noen dager siden at du var kvalm!! Hvordan er det med kvalmen nå da?? Jeg følte meg litt småkvalm i går (og da kjente jeg eekstra godt etter altså..hihi), men foreløbig tilskriver jeg det psyken, tør ikke å juble for tidlig gitt!!! Men ligger gjerne og spyr i 9 måneder jeg altså, bare det lykkes denne gangen!!

Lykke til videre Frøya, måtte dagene frem mot testingen din gå kjemperaskt!!!! Jeg holder et øye med deg, og en stor knapp PÅ deg!!! Heia Heia!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...