Gå til innhold

hva menes med ømme pupper?


Maja-Kaja

Anbefalte innlegg

Hei jenter, er fra "Bli gravid" jeg.

jeg lurer på om jeg ahr et symptom på graviditet, men er ikke helt sikker.

brystvortene mine er kjempe ømme. De står hele tiden, og er kjempevondt når noe kommer nær de.

 

men er ømme pupper at hele puppen er øm?

 

den sirkelen rundt vortene eller resten av puppene mine er ikke ømme skjønner dere.

 

blir kjempeglad for svar:) og sorry for nasty detaljer hehe:) men håper jo så veldig på å ha en spire:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg lurte veldig på det samme i begynnelsen, viste seg at ja- det er ømme pupper. Mine begynnte med vonde og stive brystvorter... så utvikler det seg med vondt i kjertler og i hele brystet når jeg ligger på de o.l.! ta en graviditetstest! Håper du er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var øm i hele brystet frem til for kanskje 2 uker siden. Etter det har jeg vært øm og sår på brystvortene og brystene er fyldigere. Er nå i uke 12.

 

Jeg tror det er vanlig både å være øm i hele og å være øm på brystvortene siden folk er så forskjellige. Pleier du å ha vondt i brystvortene før mensen da? Hvis ikke, så kan det jo være et tegn. Selv har jeg nesten alltid kjempeømme bryster før mensen, så jeg tenkte ikke over at det var et graviditetstegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, eneste mensentegnet jeg har er VONDT i rykken. skikkelig vondt, så jeg vet alltid når jeg blør. har IKM i dag, og har enda ikke fått mensen (den er alltid presis). så er kjempespent jeg også. Har litt sånn blodsmak i munnen (men ikke blod), og vondt i brystvorten og ingen mensen og heller ikke vondt i ryggen (noe som er mensentegn for meg), så da kan det være håp:D skal teste i morgenurinen i morgen, så kan jeg si oim den er negativ eller positiv:):) tusen takk for svar. ble superglad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til imorgen.

 

Hos meg er det kun tester som kan avgjøre slikt (og såklart at mensen uteblir..) Mensentegnene er altfor mange og like graviditetstegnene;)

 

Tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...