Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger med på flere forum på bim og synes det på enkelte av dem er vel mye drittslenging. Derfor er jeg så glad for at jeg hører til her inne hvor det stort sett bare er hyggelig. Håper det fortsetter sånn.

2008 skal bli det STORE babyåret for oss her inne.

Fortsetter under...

Skrevet

Hei Chaiemae,

Jeg er helt enig med deg. Det er fint å ha et sted hvor det man treffer så mange hyggelige mennesker, får så mange gode råd og ikke minst støttende og trøstende ord når man behøver det. Krysser fingrene for at vi alle har store mager til neste år:-)

Skrevet

Helt enig, jeg har lest masse på de ulike forumene, og brukte lang tid på å bestemme meg for om jeg skulle logge meg på for å delta i debattene, og foreløbig er det dette forumet jeg føler meg mest hjemme i, selv om andre forum også kunne vært aktuelle. La oss holde en fin tone og støtte hverandre, det du gir vil du få tilbake, så send babystøv og varme tanker og støtte til alle, dess flere som blir gravide dess bedre, jeg tenker for meg selv at det er kanskje smittsomt :-) Krysser fingrene for alle sammen, jeg skal snart til Stork for femte forsøk, og kjører på med akupunktur og soneterapi mens jeg venter på EL. Ha en strålende dag og så ser vi frem til det store babyåret 2008 alle sammen!

Skrevet

Ja, generelt er folk inne i dette forumet veldig hyggelige, og hjelpsomme. Jeg har fulgt med på forumet i nesten to år (har brukt tid til å skjønne hvordan man best går frem, og for å bestemme meg), og det har stortsett alltid vært en fin stemning her inne. Det har vært en stor støtte å se at jeg ikke er den eneste som kan tenke meg å få barn på denne måten. Det å begynne å skrive her har ligget langt inne (verden er så stor og skremmende der ute...! :) ) Håper det går som du sier Chaimae, at det blir det store baby året!!!

Skrevet

Dette er et supert forum. Jeg har hengt her til og fra siden høsten 2004 jeg faktisk. En sjelden gang kommer det noe litt ubehagelig, og innimellom kan det hete seg opp litt på såre temaer. Men alt i alt er man bare hyggelige mot hverandre her. Støtter og gir gode råd.

Masse lykke til jenter. Håper 2008 blir et FLOTT år. Jeg sitter her med en litt syk lillemann ved siden av meg. Har nå skrapt av ham litt babystøv (han er fire mnd, så han er baby ennå!), og nå slenger jeg det ut til dere: ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Sånn. Lykke til:)

Skrevet

Veldig enig i det du sier Chaiemae, jeg har ikke funnet et eneste forum hvor jeg føler meg så "hjemme" som her og hvor tonen er så god. For all del, det er mange andre bra forum også, men pga min kombinasjon av alder, bestøvningsmåte og sivilstand ramler jeg litt utenfor stort sett de fleste andre steder føler jeg. De kommende alenemammaene er stort sett veldig unge og ellers ganske opptatt av hva barnefar gjør eller ikke gjør. De "modne gravide" er stort sett i forhold, og det samme kan vel sies om IVF'erne også. Terminklubber og *.trimester kan bli rene catfights til tider!

Håper også vi får smelt alle sammen på tjukken her inne snart, så vi kan kose oss og være bekymret gravide sammen i stedet for alle nedturene etter bomturer til DK =)

Lykke til alle sammen, og her er superferske og forhåpentligvis kjempesmittsomme gravidbasiller: ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

• 2 uker senere...

Annonse

Skrevet

Jeg har også fulgt med her inne i LANG tid og har kun en sjelden gang imellom sett sinte og upassende innlegg. Vanligvis er det fordi noen sniker seg inn her og skriver ette eller annet som føles som homohets eller fordømmelse av de som prøver å få barn ved hjelp a donor. Og slikt er det heldigvis ingen toleranse for her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...