Fru_HK Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Endelig fant jeg ert forum som "passer" meg og situasjonen min! Hadde en MA i slutten av august, det vil si at den ble oppdaget da, men hadde vært dødt i 2 uker (døde i uke 6 i forb. med en operasjon jeg hadde). Blødde frem til ca. 8 oktober - altså, jeg blødde i nesten 7 uker. Hadde noen menslignende smerter i inni mellom, så det KAN ha vært mensen. Følte jeg hadde EL i forrige uke, det virket iallefall slik på slimet. Hadde sex perioden jeg hadde slimet - det var slik jeg ble gravid første gang. Nå hadde jeg noen minutter med menssmerter på torsdag, og har siden da hatt brun utflod. Hva kan dette være? Mens? Rester etter ma'en? Syns jeg har blødd nok nå.. Noen som har opplevd lignende?
Clavia Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hei trudi! Oi, veldig likt min situasjon! Jeg hadde en MA med utskrapning 22. aug. Da var jeg i uke 11 og det var to barn i magen som hadde dødd ca to uker tidligere. Blødde ordentlig i 1 ukes tid, så gikk det over til småblødninger/spotting etter det. Nå er det to måneder siden MAen og jeg har ikke hat vanlig menstruasjon. Kan ikke si at jeg har blødninger lenger, men etter sex/orgasme og litt innimellom kommer det blodslim/brun utflod (sorry,ekkelt). Jeg har vært kjempestresset ift dette og vil så gjerne bare få mensen slik at vi kan prøve igjen. Alle rundt meg ble vips - gravid, så jeg blir gal av denne ventingen. Har bestilt time hos gynekolog og skal dit førstkommende tordag. Håper å få litt hjelp og info da. Har hatt sex med jevne mellomrom hele veien, så håpet om å være gravid lever jo, men begynner å bli litt motløs. Har ikke noe svar på spørmålet ditt, men da vet du ihvertfall at vi er fler som frustrerer ) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå