Gå til innhold

Trøtt trøtt trøtt


2SmåTroll

Anbefalte innlegg

Og det noe helt sinnsykt, kan ikke huske jeg var det i mitt første svangeskap, ikke så trøtt, men er kanskje litt værre nå med en treåring fykende rundt ;) Før så var det jo "bare" meg og tenke på.

 

Lurer på hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen i morgen med 8 timer på jobb uten og sove ;) Blitt et skikkelig murmeldyr... Men den trøttheten vil vel gå over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg vet akkurat hvordan du har det, men jeg er 100% sykemeldt og sover 2-3 timer hver dag... Jeg var heller ikke så trøtt sist gang, men da fikk jeg jente. Og nå ser det ut som at vi skal få en liten gutt :) Hva fikk du første gangen? vet du hva dere skal ha nå?

 

Det er iallfall slitsom å være trøtt hele tiden..

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jente sist gang, vet ikke hva vi får nå, er 7+1 i dag, så det er jo litt tidlig.

 

Helt klart slitsomt og være trøtt ja. Særlig når man må være oppe og aktiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skjønner jeg godt, men hvis du snakker med legen din kan han sikkert sykemelde deg... Om du ikke vil 100% så hjelper jo allt... da kan det nok hende at dere får en gutt nå :) Vil dere hvite hva det blir da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil nok vente med det. Synes det var litt spennende og ikke vite forrige gang, og så morsomt og irritere spente bestemødre og tanter da ;) De var jo sååå nysgjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja det har du rett i ;) Vi ville hvite det første gangen og bestemte oss egentlig for å ikke hvite det nå, men vi er såååå nysgjerrig selv ;) Men syned det er spennende fordet jeg da for dem kan jo ta feil.. Vi bygger hus nå og jeg tørr ikke å male rommet blått enda nei... Jeg er 19 uker til onsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne hiver jeg meg på. Trøtt ja, sover ca 14/15 timer til dagen. Ikke alltid det blir tid til det, og da merkes det. Var sykemeldt en periode pga slapphet, kvalme og uvvelhet,men alt gikk over uten om trettheten. Jeg tenker hvis det ikke går over bør jeg nok sykemeldes, jeg har tross alt andre enn meg selv å tenke på. Vil bare nevne siden dere diskuterte kjønn også, jeg kan ikke huske å ha vært så trett de forrige svangerskapa, og jeg har 2 gutter, jente denne gang? hehehehe spennende,men vi vil heller ikke vite.....eller kankje.....

 

Er foresten 9+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann jeg fikk jente sist å var kjempe trøtt i begynnelsen på svangerskapet..kunne sove hele dagen men måtte jo på jobb så jeg sov når jeg kom hjem..va helt utslitt:(nå er jeg på vei med nr 2 er 6 uker på vei å er kjempe trøtt nå også..er d noe vi kan gjøre for å bli mer våkne?hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle virkelig ønske det var noe for og bli mer våken.. tror jeg snart må legge meg jeg, har lagt meg før ti hele helga... kjempe artig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke noe fasit på det nei, men jeg var ikke så trøtt med hun første... har ikke hørt om noe det går ann å ta for å ikke være så trøtt. Jeg har bare fått beskjed om at jeg bare må slappe av å samle krefter.. Jeg sovnet jo på jobben den første tiden, det er ikke mye morro, men som du ser. jeg har jo en mann og datter å ta meg av så er veldig glad for at jeg er sykemeldt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...