Gå til innhold

Flere som har sånn stikking/skrapefølelse helt nederst i magen7underlivet liksom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes ut som lillemor ligger å klyper/skraper meg innvendig nesten.

Vet hun ligger med hode ned.

Er snart i uke 36.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er også snart 36 fullgåtte uker (førstkommende onsdag) og har i en uke eller to nå kjent noe som jeg tror må være det samme som du beskriver. Lille snella mi ligger også med hodet ned. Det stikker og river helt nederst i magen - er så vondt at jeg må hyle "AU"! Kan også nesten beskrives som at noen prøver å rykke ut urinrøret mitt. Fytte grisen det er vondt! Jeg tolker det som at hodet holder på å feste seg eller at det kanskje er modningssmerter.

Skal du på kontroll til uka? Jeg skal, og da har jeg tenkt å ta det opp med jordmor. Regner med hun blir å kjenne etter om hodet har festet seg da. Magen min har sunket ganske mye, så jeg blir i så fall ikke overrasket :-)

Skrevet

jeg kjenner det jeg og..er i uke 39, og har kjent det en stund..vesla har stupt med hue ned, men ikke festa seg helt!!

tror det er nedpress jeg

Skrevet

Jag er i uke 38 och det føles inikmellom som om hon prøver att bita sig igjenom, ganska vont :)

Skrevet

Hei:o)

Ja, tror nok den samme tingen vi har.. Høres akkurat likt ut.

Jeg skal ikke til jordmor, har ikke vært det i dette svangerskapet siden jeg er andregangs.

Jeg har kjent dette allerede i noen uker , så får håpe hun ikke vil ut enda værtfall.

Skal nemlig ha planlagt keisersnitt denne gange og det tar 3 timer å kjøre til sykehuset:o))

Skrevet

uke 39 her... kjent det leeeeeenge.. hehe.. ubehagelig.. kjennes ut som hun vil ut... hehe... min ligger og med hode ned.. tror hun ligger og vrir på hodet eller noe...

Skrevet

Ser det er flere som har kjent det samme som meg. Skikkelig ubehagelig!! Kjennes ut som om hun vil ut ja :) Hun ligger med hodet langt ned i bekkenet, er helt øm der. Vondt når hun rører på seg...

Godt det bare er 20 dager igjen,kanskje mindre :o)

Skrevet

Høres også litt ut som bekkenløsningssmerter, i symfysen..

Skrevet

jepp de smertene har jeg kjent en stund...

gikk på et kjøpesenter med mamma og plutselig skrek jeg *AU* og krøket meg sammen...

kjentes ut som noen klorte meg opp innvendig.. helt J****G....

men jordmor sa det var fordi barnet vokste, og når H*N ligger med hodet ned så strekker det visst ganske kraftig...

Skrevet

Jepp, har også kjent noe som ligner det du beskriver... Ekkelt og ganske vondt. Er i uke 37, og skal til kontroll på onsdag...skal bli spennende å høre om hodet har festa seg. Det hadde det ikke for 1,5 uke siden.

Skrevet

kan være baby rører på hodet i bekkenet, ikke alltid like behagelig nei....

Skrevet

Hei!

Uke 37 her... Tror den smerten dere beskriver er barnet som beveger seg nedover og at bekkenet tilpasser seg. Jeg opplever også dette og det er ikke veldig behagelig. Bare en liten forvarsel på at det vi har i vente IKKE kommer til å være som en deilig fotmassasje:)

Nok om det... jeg synes av og til at det kjennes ut som om hendene til den lille "støtter mot" hoftekammen/hoftebenet. Dette kiler noe helt ekstremt! Ofte at jeg begynner å le og sier at den må slutte.... Blir litt rar av og være gravid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...