Mai-baby '08 + en til! Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Noen som vet om det er "skadelig" å bære tungt tidlig i svangerskapet? Holder på å pusse opp og skal flytte møbler, bøker osv... Bør jeg la det være? Er i min 5.uke:)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg titter bare innom fra 3.trimester Jeg fikk beskjed om å ikke bære tungt. Men fikk aldri noe svar på hva "tungt" er. Så jeg lot være å bære ting som veier mer enn 3-4 kg jeg Møbler tror jeg du skal holde deg litt unna, og heller la samboeren din styre med
Mops7 Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 ikke sikker pådette jeg heller, men jeg bar tungt i helga, flyttegreier på jobb, og har gått bra med baby, men skikkelig trøbbel med ryggen. auauau... lurer på om man kan utløse bekkenløsning eller i allefall problemer med slikt. Tror man rett og slett bør unngå å "slite" på ting..
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Legen min sa til meg at jeg f eks kan bære handleposer, men at jeg ikke skal flytte ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå