Gå til innhold

rikshospitalet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bli inn en uke nå med barnet mitt... lurer på noen ting : er det noen mulighet til å trene?? er det tråløst internett der?? er det ellers noen som har noe info jeg kan ha bruk for??

takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ett treningsrom på riksen, men begrenset tilgang, så du må høre om avdelingen dere er innlagt på får bruke det. Samme gjelder bassenget (da må barnet ditt ha behov for å bruke det, og du må følge). Ellers er det flotte turmuligheter rett utenfor døra.

Det er ikke trådløst internett, men det er mulighet for å få tillgang til internett med egen PC via kabel. Dette er forøvrig som regel forbeholdt de som er inneliggende lenge, så tviler på om du får tilgang :( Endel avdelinger har PC til bruk på avdelingen.

Avhengig av hvor gammelt barnet ditt er og hvor trygg h*n er på sykehus, vil det kreve mye mer oppmerksomhet enn hjemme, så absolutt ikke sikkert du får tid til å savne hverken trening eller internett ;)

Lykke til til dere ;)

Skrevet

nei.. ikke sikkert jeg får tid.. du har rett i det!! men takk for svar:)

Skrevet

De har og pc på biblioteket til å bruke der nede. Da må du som oftest skrive deg på en "timeliste".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...