benedicte&smiley Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 jeg bli inn en uke nå med barnet mitt... lurer på noen ting : er det noen mulighet til å trene?? er det tråløst internett der?? er det ellers noen som har noe info jeg kan ha bruk for?? takk
Har byttet nick ! Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Det er ett treningsrom på riksen, men begrenset tilgang, så du må høre om avdelingen dere er innlagt på får bruke det. Samme gjelder bassenget (da må barnet ditt ha behov for å bruke det, og du må følge). Ellers er det flotte turmuligheter rett utenfor døra. Det er ikke trådløst internett, men det er mulighet for å få tillgang til internett med egen PC via kabel. Dette er forøvrig som regel forbeholdt de som er inneliggende lenge, så tviler på om du får tilgang Endel avdelinger har PC til bruk på avdelingen. Avhengig av hvor gammelt barnet ditt er og hvor trygg h*n er på sykehus, vil det kreve mye mer oppmerksomhet enn hjemme, så absolutt ikke sikkert du får tid til å savne hverken trening eller internett Lykke til til dere
benedicte&smiley Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 nei.. ikke sikkert jeg får tid.. du har rett i det!! men takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 De har og pc på biblioteket til å bruke der nede. Da må du som oftest skrive deg på en "timeliste".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå