Gå til innhold

Uff, igår hadde jeg og BF sex...

desember-nurk=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg sitter idag med en skikkelig tom følelse inni meg. Alt ble så rart, vi har kranglet veldig de siste mnd (er forresten snart et halvt år siden det ble slutt mellom oss) og det har ikke vært noen særlig god tone. Men den siste uken har vi sendt endel koselige mld til hverandre og han kom hit igår kveld etter en tur på puben.

Jeg var edru og han brisen, men kastet oss på hverandre med enn gang han kom inn døren og ting skjedde.

Midt under akten så stopper han opp og ser på meg og sier: Ikke ta fra meg jenta mi. Sier at han gleder seg så fælt til å bli pappa, men at all kranglingen mellom oss har ødelagt så mye og han er så redd for at jeg skal hindre han i å se henne.

Fortalte han at såklart skulle han få se barnet sitt, vi skulle jo begge bli foreldre.

Da vi var ferdige sa han at han ville vi skulle være venner, ikke mer krangling. At vi måtte få dette til å fungere med tanke på lille jenta vår som snart skal komme.

Vet egentlig ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men han sier så til meg at jeg og han aldri noen gang kommer til å bli sammen igjen.

Etter et halvt år så har følelsene mine for han blitt mindre (var han som gjorde det slutt), og jeg vet ikke om jeg ville tatt han tilbake. Men er så slag i trynet når han sier sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler så med deg, mot alle odds havna jeg til sengs med bf selv uka som var og det føltes feil og tomt for oss å..

klart det er ett slag i trynet, stygt å tro om deg at du vil ta fra han ungen og nekta han å kjenne henne, det sier hvor lite han vet om deg.

håper det løser seg for deg og lykke til:)

(ps: å havna til sengs med ex/bf er så kjiiiipt ) ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...