Lillen78 Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg gleder meg til jul og fenalår, men nå vet jeg ikke om det er bra å spise det? Fenalåret er vel ikke behandlet, men tørket\røkt... Noen som vet om det går under spekemat - eller om det blir en jul uten i år? Takker for svar!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 jeg elsker fenalår selv og jeg kommer til å spise det i jul hvis jeg vil det... man må ikke være overhysterisk her heller da... vet ikke om det går under det men jeg vet også det at det ikke skader med et par skiver...
Lillen78 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg vil ikke se på meg selv som hysterisk på noen måte, men akkurat når det gjelder dette ble jeg veldig usikker... Kommer nok ikke til å klare å holde meg helt borte fra låret....
May36 Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg elsker fenalår, men i år må jeg finne noe annet å knaske på. Tar ikke sjansen og får holde mine lyster på avstand noen måneder til når jeg har en liten å tenke på. Men så er jeg nok litt vel forsiktig av meg.. disse månedene.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Aa foelge rettningslinjene til norske helsemundighetene er vel ikke hysterisk ? Man boer ikke spise fenalaar naar man er gravid. Se paa www.matportalen.no under spesielle tilfeller eller noe liknende og saa velger du gravide.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 vanskelig å gjette hvem anonym over meg er mener jeg... hehe.. ikke alle som skriver fra utlandet eller spania
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå