Gå til innhold

Noen her som skal begynne på puregon uten ivf??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal jeg...skal ha en samtale med sykepleierene hos klinikk Hausken på tirsdag som kommer....lære å sette sprøyte osv...

Men, hvordan klarer dere å sette sprøyte på dere selv??? Har skikkelig sprøyteskrekk...

Fortsetter under...

Skrevet

Hei Kobra :o)

Jeg skal ikke sette puregon uten ivf.

Men ville bare berolige deg ang. sprøyten.

Spissen på puregon pennen er ikke stor,og du setter

den i mageskinnet.Du kjenner det ikke noe spesielt-

er ikke noe å grue for det lover jeg :o)

Men dette finner du jo ut på tirsdag.

Lykke til !

Skrevet

Takk for det :)

Ja, lærer nok litt på tirsdag ja...

Gleder meg iallfall til å begynne. Det blir en spennende tid fremover!!!

Masse lykke til, til deg og *klem*

Skrevet

Hei Kobra!

Ja jeg er også en av de med skikkelig sprøyteskrekk og tenkte akkurat det samme som deg.. Jeg er nå i slutten av sprøytesetting og har enda problemer. Først tenkte jeg at jeg skulle få mann min til å gjøre det for meg. Men når jeg kom så langt klarte jeg ikke stole på det heller så jeg brukte vel en halv time på å sette den på meg selv. å siden har jeg beregnet rundt om en halvtime på det lille stikket som skal til. Men jeg prøver å fokusere mer på hva jeg får ut av dette og det hjelper litt. Barn er et sterkt ønske og bruker den tanken VELDIG mye når jeg setter sprøytene. Jeg vet det er vanskelig, men LYKKE til hvertfall :)

Skrevet

Uff ja....får meg liksom ikke til å stikke meg selv...hehe... Kommer sikkert til å springe inn og ut av legekontoret hver dag jeg....hihi... Neida, det skal nok gå bra.....til slutt.... :)

Masse lykke til *Ønskerlitebarn*

Skrevet

Det går helt fint, Kobra, snart er du en ekspert!

Men litt nysgjerrig, jeg, holder selv til hos Hausken. Hvorfor skal du bruke puregon uten ivf? Lurer på om det er noe for meg også???

Annonse

Skrevet

Hei

Jeg har nå satt 3 sprøyter med gonal-f. Det er kun for å stimulere follikelene litt ekstra. Har nå 3 fine som er på vei. Skal insemineres i begynnelsen av neste uke.

Sprøytene er rett og slett ingen ting å grue seg til. Det kan stikke bittelitt i en brøkdel av et sekund. Første gangen jeg skulle gjøre det trodde jeg virkelig ikke jeg skulle få det til. Holdt på å få panikk. men så bet jeg tennene sammen og stakk til. Ble nesten flau over meg selv da jeg skjønte hvor lite farlig det var.

Hva slags behandling skal du ha?

Lykke, lykke til :o)

Skrevet

Ser du har fått litt svar på spørsmålet ditt...stimulere follikelene litt ekstra :) Prøve å se hvordan det går uten å måtte bruke ivf...mannen har normale svømmere, jeg har pcos...

Blir en spennende tid fremover ja... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...