Sistah*G07*J09* Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Lurer bare på om det er noen som vet ca. hvor mye en baby på 5 uker spiser? i mililiter altså? vet at dette kan være voldsomt forskjellig fra barn til barn. Jeg har nemlig en liten gutt på 5 uker. har begynt så vidt å vende ham til flaske, fordi jeg vet at jeg skal bort om ei uke å være borte hele kvelden. Så nå har jeg begynt å pumpe ut ett måltid pr. dag som han får i flaske på kvelden. Jeg pumper og pumper, men det virker nesten som om puppen aldri blir tom. Når skal jeg stoppe og pumpe? har de siste dagene pumpet ut 100ml hver gang, men da stopper jeg pumpinga. Selv om jeg kunne ha pumpet ut mer. Fordi jeg vet at han spiser storsett 95ml. Noen ganger 100ml. å virker fornøyd med dette. Men er redd for at han da ikke får med seg denne "fettmelka" på slutten, siden jeg stopper og pumpe når jeg har fått ut 100ml. Noen som vet??
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 kanskje mellom 115 og 125 ml ett sted...ta vekta(babyens) x 15 delt på 100... da får du d han spiser på en dag... så regn ut hvor mye d blir utfra hvor mange ganger han spiser..d funka bra på lilla mi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå