Hegemus Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Lurer litt jeg... Hva gjør dere,og hva er lissom greit å ikke? -rødmer..-
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Ikke vet jeg hva som er rett hegemus... Men på st.olav sa de at vi skulle leve som normalt- også på dette planet.Det også i vanlig forsøk... Seksuell aktivitet økte vist bare på blodgjennomstrømmingen- noe som jo er positivt...Så jeg personlig tror at man skal kose seg som man har lyst til.. )
kosejent1 Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Lurer på dette jeg også;-) men kan ikke akkurat si at progesteronrester gjør susen for lysten....)
orkidee* Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 I Porsgrunn får man beskjed om å vente i en uke med sex og to uker med bad. Dette pga infeksjon faren. Men det er jo litt opptil hver enkelt. Men en uke klarer man seg jo uten tenker jeg da... Vil ikke risikere noe.. Lykke til.
Hegemus Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2007 det er vel vist man har hatt uttak d?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå