Gå til innhold

ca pris på avfarging+farge hos frisør?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok avfarging og farge + UFRIVILLIG klipp på laaangt hår engang i tida.

Det ble 2500,-.

Men jeg hadde svart hår, frisøren sa hun kunne få det lyst.

Vel, håret ble tyggis og jeg ble klippa skamkort.

Hun prøvde å farge det, så jeg kom ut med beige, knall orange, gjennomsiktig gult hår. Så ikke ut :P

Men jeg kan tenke meg rundt 1000-1500,- vanlig. (om ikke håret er for langt and so on.)

Yess, og håret er på en måte "åpent" etter en avfarging så det suger til seg farge som bare det da. hehe...

Er det lyst du vil ha det??? Jeg ville satsa på striper jeg altså.

Avfarging skader håret noe sinnsykt. Jeg gjør det ALDRI igjen :P

(fikk frisørskrekk etter den episoden) hehehe...

Enig, striper går ann, avfarging har jeg kun sett mislykka tilfeller av...fatter ikke at de gjør det når de aller fleste (i hvertfall de med langt hår) ender opp med å se ut som et uvær på hodet.

Bør nøye vurdere hva man liker og kler før man farger håret hvis man har langt hår og vil beholde det. Fort gjort å angre og da får man heller klippe seg etterhvert som det vokser ut og gå med hatt :-D

Ps. et tips, hadde heller brukt noen tusenlapper på en FIN naturtro parykk og klippet meg kort enn å kasta bort flere tusen på sjansespillet med avfarging.

Er selv blondine som har blitt brunette, men det var et bevist og kledelig valg som jeg har tenkt å leve med lenge, helt til jeg en gang skal klippe meg helt kort.

Annonse

Hmm..ja jeg vil ha det lyyysebrunt/lyst/mørkblondt/whatever, liksom ;p bare ikke MØRKT!! Buhuu.. Kvinnfolk altså!!

Jeg må vel bare ringe å høre med en frisør imårra tidlig, de må vel ha passe peiling på om de kan/bør gjøre noe!!?

Dem kommer sikkert til å foreslå striper :)

Ta masse små striper, om 1 mnd så striper du det igjen.

Vil bli mye lysere, og ikke sååå ødeleggende som avfarging.

Det er alltid noen frisører som sier dem kan hjelpe deg, slik som hun som tok håret mitt. hehe....

Og jeg så viiiirkelig fæl ut, ikke bare litt fæl men VELDIG :P

Ja jeg har jo alltid pleid å ha masse striper i håret (helt til jeg fikk den idiotiske ideen å farge alt mørkt!!), så kanskje det..

Da kan jeg jo kaanskje gjøre det hjemme.. eller kanskje ikke, hehe ;)

Takk for all hjelp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...