Gå til innhold

dere uten anonym knapp:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

merker at så mange anonyme skriver dritt innlegg..som der rett nedenfor om at vi klager og syter osv..kan det være at de vil vi skal fyke opp og oppnår dette?? skal vi la være å svare på de frelle innleggene så renner de ned fra siden fort..???:-) kos dere videre på graviditeten og lykke til alle sammen:-) (og vi må få lette litt på våre tanker her inne)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er med på den jeg ;-)

Skrevet

Problemet er at det er alt for få som "koser seg" med graviditeten her inne, de fleste er masete og overbekymra kjerringer (eller de som ikke er gravide enda, men som lurer på ALT mulig).

Drittlei!

Skrevet

du må jo ikke være her inne...det fins jo andre sider med forum for gravide hvis du er så lei...?

Skrevet

Hehe.. Enig i at man burde ignorere en del innlegg her inne. I noen tilfeller kan anonymknappen være kjekk, men i slike krangleinnlegg skulle det vært en som førte sensur. Kanskje man skulle sendt en mail til barn i magen og si at de til tider sure innleggene fra anonym burde tas bort?

De har ingenting på 1 tri å gjøre..

Men de fleste som har vært her litt vet jo at man likevel fortsatt møter mange andre enn "sureanonym" ved innleggene sine og det er jo kanskje hovedsaken ;)

Ha en riktig så god søndag alle sammen!

Skrevet

Dessverre vil et forum som det er mulighet for å være anonym på og som ikke er strengt moderert utvikle slike sure krangletråder.... - og internettroll ( http://no.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internettet%29) kan herje fritt...Det er veldig leit...Skjønner egentlig ikke hvorfor denne anonyme muligheten trengs - vi lager oss jo nick selv og bestemmer selv hvor mye eller lite vi ønsker at andre skal få vite. Og man kommer laaaangt med allminnelig folkeskikk :)

Klem og honnør til dere som unngår anonymknappen :)

Skrevet

Vel er det ikke derfor vi har disse sidene for at de som lurer på ting,kan få svar på det??Ikke alle er så ALT-vitende som deg!Det er faktisk mange som er gravid for første gang for eksempel og ikke er kjent med alt det nye som skjer med kroppen!!

Skrevet

Jeg har aldri vært gravid for og har i grunn ingen anelse om hva som skjer i kroppen min til tider.

Jeg vill takke alle dere erfarne og mindre erfarne for at dere orker å svare på min " teite" uvitne spørsmål ;)

TAKK:o)

Skrevet

Jeg leste et innlegg på her om ei som var så lei av at alle hennes venner brukte å finn henne på BIM og gå inn på alle innleggene som hun hadde skrevet på. Går det virkelig an? Det er derfor jeg bruker anonym knappen i blandt fordi jeg har andre venner som bruker BIM også og noen ting syns jeg er privat som de ikke treng å vite at det var jeg som skrev.

Men er det virkelig mulig å gå inn på min profil og se alle innleggene jeg har skrevet???

Skrevet

For at venner skal kunne finne ut at det er du som har skrevet div. innlegg må de selvfølgelig vite nicket ditt :). Og ikke minst er det en ting man må huske på når man er ute på "verdensveven" - tenk deg om før du poster noe/trykker send - det forsvinner aldri - det vil være der til evig tid ;). Og hvis man skal poste noe som ikke er helt "pent" - ikke gjør det hvis du ikke kan stå for det under ditt eget nick...

Jeg skjønner at "stolt mamma te snart to" føler at det er nødvendig å være anonym noen ganger - og det er forsåvidt greit hvis det er saklig info man poster, men det er ikke like greit hvis det er endel "surmaga" oppstøt man kommer med.

Håper dere skjønner hva jeg mener ;)

Skrevet

helt enig med deg :)

alle som har hvert eller er gravid,vet att man blir litt engstelig og tullete denne tia,med eller uten erfaring,klem fra ei som venter 3,og er veeeldig engstelig innimellom :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...