Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hei! Lurer meg inn fra 2. trimester siden ingen kunne hjelpe meg der.. Er det noen som har erfaringer fra føden på Levanger? Om den er bra og sånn? Skal føde der i mai og gleder meg veldig! Finnes d svangerskapskurs og felles jordmor-treff på Levanger? : )
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 fikk min sønn der. er mange trivlige folk,men er noen grienete damer å ja... er det sikkert alltid...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Hei! Jeg fikk min første sønn der. Var ganske dramatisk for en lege klarte ikke å se at jeg var syk, men heldigvis kom d en ny på vakt ellers hadde det ikke gått bra. Var lenge på sykehuet,for han ble liggende på kuvøse avd.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Føden på Levanger er ok den. Begynner å bli litt gammelt på selve føden, men fine nye rom på barsel =) Har født der 1 gang, og det gikk fint. Har også vært der i praksis da jeg var sykepleierstudent, og det er masse hyggelige folk som jobber der. Dere får nok tilbud om å dit å se når det nærmer seg fødsel tenker jeg. Og du kan høre med jordmor på helsestasjonen om hvilke tilbud dem har i svangerskapsomsorgen. Bor i nabokommunen jeg da, og der er det vanlig med slike grupper, som etter fødselen blir til barselgrupper for dem som vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå