Gå til innhold

Gjør dere ikke noe annet enn å klage, dere her inne på 1. trimester?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har lest litt her inne nå, og må si jeg blir mildt sagt sjokkert! Det er bare klaging jo....

 

"jeg har mistet, stakkars meg...."

"jeg blør, men har ennå ikke mistet...."

 

Kan dere ikke slutte å skremme de her inne som faktisk er positive og gleder seg over sin graviditet!

 

Min oppfordring, skjerp dere. Livet blir lettere uten all klagingen.

Dessuten finnes det egene forum for dere som har mistet, hold dere der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sorry uttrykke mitt nå; kjerring! kan du ikke legge dette på kranglesiden..ka er det du tror vi skal diskutere her inne???? kino toppen??? ting som klart hører hjemme under svangerskap og det innebærer sa og ma og en del bekymringer!!!det er opp til deg hva du vil trykke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy så stygg du er nå anonym..

 

Det er en realitet at noen mister på ene og andre måten, det er vel ganske mye derfor forumene er her, uansett hva en skriver og hvor så er det noen som mener du skulle skrevet en annen plass.

 

Og om du synest det å dele tanker og følelser, gleder og sorger osv er klaging så kan hende det er du som leser på feil forum, eller ikke burde lese så mye her i det hele tatt. Kan hende denne tråden din burde vert på kranglesiden i steden for her inne??

 

Dette er mange fantastiske formumer og mange koselige mennesker her inne, og det blir ikke mindre klaging av slike innlegg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at d er masse skremselspropaganda på gang på mange av desse sidene, men akkurat d med SA/MA er jo en realitet som mange opplever og som d kanskje ikke er så enkelt å snakke med de nærmeste om. Derfor er d godt å kunne få snakke ut om d, og d synes jeg ikke du skal bli så veldig fornærmet for. Om du ikke vil lese d, så går du ikke innpå d, så enkelt og greitt er d.

 

Jeg har en oppfordring til deg også: Skjerp deg selv, og få presset litt empati inn i samme slengen.

 

Klaging er lov, men er enig i at dere må ikke glemme hva som faktisk er på gang, at dere er gravide og må nyte d! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig i det at det er litt mange tråder ang dette nå og det skremmer oss litt som endelig har klart å bli gravide...

 

jeg for min del leser ikke innleggene som det står noe ang det, men allikevel syntes jeg det er altfor mange ubehagelige tråder startet om dette...

det finnes tråder om det åp miste barn osv...

 

kanskje la oss som prøver å tenke posititv få gjøre det uten alle de hundre innleggene om blødninger osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vett dere, jeg er selvfølgelig og enig med at der e mange tråder innenfor dette såre emne, men ikke skrik ut om hvordan de som er oppi det klager osv..pass dere, plutselig er dere i samme båt og lurer litt og kjenner dere kanskje trenger å veksle noen råd og tanker!! men da er det jo selfølgelig trygd og ha anonymknappen ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig eller ikke enig. Det finnes et eget forum for det, og da er det uansett OFF TOPIC her og på de andre forumene, bortsett fra på skravle og krangle hvor man står fritt til å diskutere hva man vil. Dette er velkjent forum-etikette (som det ikke finnes mye av her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes ikke man skal legge egne bekymringer over på andre som hardt prøver å ikke bli bekymret... synd vi som vil nyte og kose oss med graviditeten må finne oss et annet sted å være fordi her spres det altfor mye ubehageligheter og unødvendige bekymringer...

 

selv om dere har det tøft og vanskelig, ønsker dere da altså at vi skal ha det på samme måte??

kan dere ikke ta slike spm på de forumene det hører til så vi kan slappe mer av vi som koser oss da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. uff.. unnskyld ;) Men man møter visst mye respons om man er sitronspisende anonym..

 

AT IKKE ANONYMENE HER HAR NOE BEDRE Å GJØRE!

 

Det er faktisk ikke så lett å ha mistet i 1. tri, ikke har man snakket med noen andre og det er få andre enn de som er nygravide som klarer å sette seg inn i hvordan det er å gå fra spire til ingenting på noen timer... Og derosm man lønsker å fortsette slike samtaler er nok forumet for de som har mistet rett sted. Men akkurat i det det oppdages hører man faktisk til her inne fortsatt. Og alle er velkomne her, dersom de kommer med konstruktive innlegg vel og merke. Dette var unødvendig..

 

Nei, det er rett og slett slik at flertallet her inne faktisk syns det er koselig og bra med dette forumet. Og gjerne har litt medmenneskelighet og trøst til de som trenger det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være enig i at abortklubben kanskje bør dra over til andre forum etterhvert. Det er et par som fremdeles skriver her inne etter å ha mistet, dette er forum for alt man måtte lure på i 1. tri. Mange her inne vil miste, mange vil beholde. Men å la det være så stort fokus på sa og ma bør være unødvendig når vi har fourm for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg du stygge anonym...

 

Har du noen gang mistet?? Det kan du ikke ha gjort, for du vet tydeligvis ikke smerten det bringer med seg, både fysisk og psykisk!!!

 

Jeg har aldri vært gravid før, så har derfor aldri mistet, MEN jeg kan nesten tenke meg hvor fælt det må være!! Selvom det sikkert er værre enn jeg tror!!!! Skam deg, og bruk nick for f*** !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er enig med HI. jeg har vært her hver dag siden jeg har funnet ut at jeg er gravid. men hver dag stå her ..mister, så rett å miste, har vondt oh my gott har jeg miste....

 

jeg har fått nok. har dårlig drømmer på grunnen av det og jeg virkelig glede meg skikkelig. jeg syns også ikke at de slag innlegg skulle være her i 1. trimester. har er vi gravid og lykkelig syns jeg og ikke fått angst hver dag man leser noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desverre slik at omtrent 10% mister og da er det kanskje ikke så rart at det til enhver tid finnes miste-tråder her. Men samme hva skal det jo ikke være et forum for ma/sa..

 

Saken er at det som oftest står i overskrifter og da kan man enkelt og greit styre unna. Jeg syns selv at det blir litt vel egoistisk og ikke minst galt at man kun skal ha lykkelig gravid innlegg. Verden fungerer desverre neppe slik!

 

Men klart man lett kan bli skremt. Og nettopp av slike grunner bør man i utg.punktet være forsiktig med slike forum som dette dersom man er engstelig av seg. Saken er at det som skjer skjer samme hva, og man smittes neppe av at en mister sin spire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noe med å være selektiv har det ikke? Selv velger jeg ikke å lese alle de innleggene som er triste. Man kan se tydelig på overskriften hvilke man skal styre unna. De som har behov for å fortelle om det, synes jeg skal få lov. Også får det være opp til oss om vi vil lese og trå støttende til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI, skrangler det ille når du rister på hodet, eller er det helt tomt? Sånne som deg bør kanskje finne et annet forum å være på? Kranglesiden er et eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel derfor man kan velge overskrift? Er du redd for å bli skremt at sa/ma, så er det valgfritt å lese innleggene. Unngå å lese innlegg med overskrifter som "jeg har mistet" "spontanabort" osv.. Jeg selv er veldig lettskremt, og blir ofte bekymret over ting jeg leser. Men det er mitt eget valg, jeg kan ikke klandre trådstarter.. Vær voksne nok til å ta valget om du vil lese eller ikke! Ærlig talt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det er sååå mange som reagerer på at det er for mange tråder med slikt bør man kanskje begynne å respektere vi som faktisk er her inne av en grunn..

 

DET FINNES FORUM FOR DE SOM MISTER, DETTE ER ET FORUM FOR OSS I 1.TRI

 

er det såååå vanskkelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel muligens litt tilbakestående høres det ut som. hvis du har så dårlig selvbilde og så mye problemer med deg selv så gå å få hjelp for det!! Her kan folk få spørre om hva de vil uten at sånne som deg skal komme å fortelle hva som er galt og hva som er riktig! skaff deg et LIV sier jeg bare!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har et liv i motsetning til visse andre.. eier dere virkelig null forståelse for oss som vil være på 1 tri UTEN alle de ubehagelige trådene...

hvorfor tror du det finnes et eget forum for slikt?

nettopp for at vi som ikke mister skal slippe å lese og se unødvendige tråder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la vær å gå inn på de trådene..dere vet jo at slike ting fins, regner jo ikke med at dere får sjokk av å lese hvis dere på en måte går inn på feil innlegg!!!??? dere velger selv hva dere vil lese..vær nå litt voksne nå og la dette bli som det er her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så egoistiske dere er...plutselig er det kanskje dere som mister, så dere bør vel passe dere litt for hva dere sier!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Universet har en tendens til å konfrontere folk med det de prøver å unngå.

Dessuten så er faktisk alt det som skjer med gravide innen 1. trimester det man skal skrive om her inne, og det inkluderer alle komplikasjoner, sa/ma, og alt annet. Det virker som om dere synes det er frekt av folk å irriterere dere andre gravide ved å miste, liksom. Dere er ikke i stand til å bli gode mødre hvis dere ikke forstår hvordan verden fungerer til en viss grad. Kanskje på tide å åpne øynene OG hjertet sitt for andre mennesker her inne?

Ca. en tredjedel av alle tidlige svangerskap ender i abort, så neste gang er det kanskje en av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...