Labbe Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Så har det desverre skjedd igjen! Var på sykehuset på UL fredag etter litt blødning fredag morgen, denne gangen var det en MA i uke 11. Hadde også en SA i uke 6 i sommer. Fikk med Cytotex hjem, men fikk velge om jeg skulle ta de eller om jeg ville vente og se om kroppen ordnet opp av seg selv, siden jeg hadde begynt å blø. Her sitter jeg søndag, og har enda ikke begynt å blø noe særlig mer, men klarer ikke å sette igang med tablettene heller. Hva er best for krpoppen, hvordan kommer kroppen seg tilbake i normal syklus igjen? Noen med erfaringer?
Labbe Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. oktober 2007 Spørsmålet skulle være om det er noen forskjell på hvordan kroppen best kommer seg tilbake til normal gjenge/syklus, ved å la kroppen selv ordne opp, eller ved å ta Cytotex? Eller er det det samme/ingen som vet? Andre erfaringer med Cytotex mottas også med takk.
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg ventet i litt over en uke etter å ha fått konstatert MA (uke 7). Ville se om kroppen ordnet opp selv. Det gjorde den ikke, og jeg fikk Cytotec på mandag. Fikk med 9 piller som jeg skulle sette inn i skjeden. 3 piller 3 dager. Ca 3 timer etter første pillen satte blødningene i gang. Styrtblødninger! Hele tiden. Jeg løp på do hele tiden, og siden jeg har ei lita ei på 1,5 år, gikk jeg til slutt over til å bruke bleiene hennes for å holde unna =) Hadde ikke blitt forberedt på at jeg kunne blø så kraftig. Ble noen liter, tro meg! Gynekologen sa at det kunne bli kraftig mens, med mensmurringer. Dette var mye mye mer! Endte opp med at jeg besvimte flere ganger på kvelden, og ble hentet i ambulanse. Fikk vite på sykehuset at blodtrykksfall er en bivirkning på Cytotec. Jeg har lavt blodtrykk fra før, så det der tålte jeg altså ikke. På sykehuset fikk jeg utskrapning, siden det fortsatt var rester igjen i livmora, og dagen etter fikk jeg reise hjem, med en ukes sykmelding. Så du skjønner, Cytotec ble ingen god løsning for meg=) Har imidlertid lest om flere her inne som ikke har blødd noe særlig etter å ha tatt den. Men får inntrykk av at mange ender med utskraping uansett, fordi det fortsatt er rester igjen. Vet ikke hva jeg skal anbefale deg. Tenkte bare å fortelle min historie.... Søk på Cytotec, så får du opp andre innlegg om saken. Og ikke minst: Lykke til! Dette er uansett tøffe tider =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå