Gå til innhold

flere som har kjent spark/bevegelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjent spark/bevegelser i godt over en uke no. kjempe kjekt. er ganske svakt så må ligge på ryggen helst. da kjenner jeg dem.. kjenenr ikke hver dag heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia.. kor landt på vei e du?:) e 9+5 idag , har en sambo som har løst at d ska kjennes liv NU!!:)

Skrevet

går det an å kjenne liv så tidlig da? trodde ikke det gikk an jeg....

Skrevet

Hei!

Har og kjent svakt liv når ligger på ryggen ...:) kjent i en halv uke ca. er 12 +1 i dag :) Er koselig. kjente ikke før uke 16 med første, men da vet man ikke hva man skal kjenne heller.....

Skrevet

De som har født barn før vil kjenne liv tidligere enn førstegangs. Kjenner noe jeg også, noen ganger, men er ikke sikker på om det er ønske tenkning eller...

Skrevet

12 uker er vel litt tidlig å kjenne liv. ungen har vel bare så vidt begynt å lære å bevege seg?

Skrevet

Er 12+6.. med nr 2.

Kjente liv for første gang forrige søndag, kjenner de nå no jeg slapper av om kveldene.. Kjæme koselig. Kjente det i uke 16 sist:)

Skrevet

jeg er bare 10+2 men har kjent tydelig at det er noe som rører på seg spesielt de dagene jeg har vært i dårlig form og bare har ligget helt stille. Jeg trodde det ikke selv først, men nå er jeg helt sikker på at det er bebisen vår. Har pågått i en knapp uke..

Skrevet

Neida. Ungen begynner å krølle på tærne og sprelle allerede i uke 11.

Har ikke kjent noe selv enda (Er i 11+4), men det er første ungen så jeg vet vel ikke hva jeg skal kjenne etter, så regner ikke med å merke noe på flere uker enda. ;)

Skrevet

Jepp. Var på Ul i uke 11 og der var det liv!!! masse bevegelse og sprelling med armer og bein :) men som nevnt over her er det ikke vanlig å kjenne før ut i 4 mnd. sæskilt om det er nr 1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...