Gå til innhold

Småfolk mme...

onam * mai 07 + september 08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen vil bare ha småfolk sin mme. Av nan får han vondt i magen og hipp liker han ikke... Fram til nå gikk det jo greit Men de har sluttet å selge småfolk i butikken (Spar) her hvor jeg bor fordi de solgte for lite. I nabobygda har de det heller ikke.

Hvilke andre butikker selger småfolk? Er sikkert litt avhengig av sted, men lurer allikevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri sett småfolk mme:/

Skrevet

Det kommer helt an på, men hvis de solgte det før kan du jo spørre om de kan ta det inn igjen, for det er ikke bra for konkuransen å bare selge nan. Eller du kan se på smafolk.no. Kanskje de vet noe der?

Det pleier stort sett å være litt større kjeder som har Småfolk, så det er jo ikke sikkert de selger det på bygda.

Har du prøvd Collett da?

Skrevet

Får ikke collett her. Må kjøre en halv time for å få tak i den... Skal høre med sjefen i morra på butikken om han ikke kan ta det inn igjen. Holder jo for meg hvis han tar inn mange pakker en gang i mnd slik at det holder for en mnd for meg...

Skrevet

Men har de bare nan og hipp i butikken da? Hvis ikke må du jo bare introdusere noe annet til henne. Hva drikker hun nå da?

Skrevet

Heisann

De på spar er villige til å ta inn det du vil ha. De reklamerer jo for det på reklamen også. Si det til dem du. Og de trenger jo bare å ta inn slik at du har til den lille. :-) Jeg bruker Hipp,men hadde akkurat det samme problemet som deg. Bor på en liten plass og de kuttet det ut en stund på grunn av lite salg. Men nå har de så vi klarer oss. :-)

Lykke til! :-)

Skrevet

Nå har jeg vært og snakket med dem på butikken. De fikk det ikke inn til i dag men skal prøve å få det inn til fredag. Da jeg bare har pulver til 2l igjen holder det ikke til fredag, sa det til henne. Hun ordna med en annen butikk at de skal levere 3 pakker i kveld. De kan jeg hente i morra. Nå er jeg fornøyd og lettet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...