ticalinda Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Heisann! Jeg har fått tak i progesta care kremene fra helsekost. Er det noen her inne som har prøvd den, og i såfall hva er erfaringene deres, og hvordan brukte dere den? Takker for svar!
Babyønske �� Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har ikke brukt den(enda) så kan ikke dele erfaring. Men jeg har vurdert å bruke den og har satt meg en del inn i den. Har en brosjyre lliggende her. Hvilken produsent har du krem fra? Hvis det er Khonsu AS så står det at man skal begynne bruke den fra (ca)dag 14 etter mensen. Den kan hemme eggløsning så vær sikker på at du er i dagene rundt eggløsning. Det skal smøres et lett pumpetrykk(ca 1 cm krem) inn i hude to ganger pr dag. Smør på en plass med tynn hud. feks innsiden av lår, brystene, underlivet o l. Brukes fram til mensen, hvis du blir gravid MÅ du fortsette å bruke kremen i minst 5 mnd, gjerne fram til 3. trimester. Plutselig fall i progesteron kan føre til abort.
ticalinda Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Min er fra Life-flo, og det står utenpå at den ikke skal brukes hvis man er gravid????!!! Tror jeg har hørt at mange ikke helt vet sikkert hvordan den skal brukes, men jeg skal da forsøke å bruke den slik du sier! (det var det jeg tenkte å forsøke selv...) Tusen takk for hjelpen!
Babyønske �� Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Da har du den kremen jeg har brosjyre på. Og som jeg har best tro på av kremene. Det skal finnes flere typer, og hvertfall en av dem inneholder for mye soyaolje, slik at opptaket blir svært dårlig. Og ang ved graviditet så står det i brosjyren at man må fortsette med kremen i minst 4-5 måneder.
Babyønske �� Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Her er forresten internettadressa til produsenten : www.khonsu.no
ticalinda Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2007 Å så bra! Tusen takk for hjelpen! har vært inne og lest. Skal begynne neste pp (om det ikke klaffer på denne!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå