tvillinger_mars08 Skrevet 21. oktober 2007 #1 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er tvillinggravid i uke 20. I går var jeg ute og gikk, kanskje litt for fort. For plutselig fikk jeg så utrolig vondt i høyre side av mage/rygg! Det var som noen stakk en kniv inn, og det strålte smerte utover i magen og ryggen. Jeg kom meg etter hvert hjem, og fikk lagt meg på sofaen. Da gikk alt over. Jeg var veldig redd, men bestemte meg for at jeg skulle se det an, og at det sikkert bare var fordi jeg gikk så fort. Men i natt våknet jeg av nye strålesmerter, denne gangen bare i ryggen. De strålte fra høyre side mot venstre og nedover høyre lår. Hvis jeg prøvde å snu meg på siden spredte det seg til magen i tillegg. Jeg var ikke langt unna å ringe jordmor, men igjen bestemte jeg meg for å se det an. Og etter at jeg sto opp, har jeg ikke kjent noen ting. Annet enn at jeg kastet opp. Samboer sier jeg ikke skal bekymre meg, at det kanskje bare var en av babyene som la seg slik at noe kom i klem. Men jeg veit ikke. Hva tror dere? Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10695553-hjelp-hvor-kom-smertene-fra/
Heidi30 Skrevet 21. oktober 2007 #2 Del Skrevet 21. oktober 2007 skjønner at du blir redd da. jeg sliter selv er uke 24 og er så svimmel om dagen og en del utflod. Skal til legen i morgen å sjekke meg jeg orker ingenting, men jeg kan få sånne smerter i magen hvis jeg snur meg fort i senga.....eller snur meg og tar bråe bevegelser. Men hvis du er bekymra dda hadde jeg sjekka det. Så blir du litt roligere. Det er jammen ikke bare bare å bære to assa.....begynner å kjenne det nå.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10695553-hjelp-hvor-kom-smertene-fra/#findComment-10695823
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå